Συμβουλές ώστε να επιστρέψεις στην αθλητική σου ρουτίνα

Ας είμαστε ειλικρινείς, φέτος η χρονιά δεν ήταν σύμμαχός μας ώστε κρατηθούμε πιστοί στην αθλητική μας ρουτίνα.

Η καραντίνα έφερε πολλούς μήνες αδράνειας και οι καλοκαιρινές διακοπές μας «αποσυντόνισαν» τελείως.

Όσο κι αν θέλουμε να επιστρέψουμε στο γυμναστήριο, ή στην αγαπημένη μας μορφή άσκησης, είναι κάπως δύσκολο. Και όλοι γνωρίζουμε πως όσο περισσότερο απέχουμε, τόσο δυσκολότερο είναι να επιστρέψουμε.

Μην είσαι σκληρή με τον εαυτό σου

Τα είπαμε και πιο πάνω. Η χρονιά αυτή ήταν δύσκολη και δεν ωφελεί σε τίποτα να βουλιάζεις στην αυτολύπηση. Κάποιοι επέλεξαν να γυμναστούν στην καραντίνα και κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, και κάποιοι όχι. Αν ένιωθες πως δεν είχες όρεξη ή ενέργεια, αποδέξου το και υποσχέσου στον εαυτό σου πως σύντομα θα επιστρέψεις στην αθλητική ρουτίνα σου.

Προγραμμάτισε την άσκησή σου

Κλείσε το πολυπόθητο ραντεβού με τον personal trainer/ προπονητή, ή δες το πρόγραμμα του γυμναστηρίου σου. Επίλεξε την ημέρα και την ώρα και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να εμφανιστείς φορώντας τα ρούχα της γυμναστικής σου και με ένα μπουκάλι κρύο νερό στο χέρι! Σημείωσε στην ατζέντα σου τις ημέρες και τις ώρες της γυμναστικής και φρόντισε να τις τηρήσεις.

Ξεκίνα σταδιακά

Αν πήγαινες κάθε ημέρα στο γυμναστήριο, εντάξει, μην τρελαθείς και ξεκινήσεις αμέσως με το ίδιο πρόγραμμα.

Δώσε στο σώμα σου λίγο χρόνο να προσαρμοστεί και ξεκίνα σταδιακά να αυξάνεις τις ημέρες. Αν, για παράδειγμα, λάτρευες το τρέξιμο και έτρεχες πέντε χιλιόμετρα κάθε φορά∙ μετά από αυτούς τους μήνες αδράνειας καλό είναι να ξεκινήσεις με ένα χιλιόμετρο και σταδιακά να ‘ανέβεις΄.

Πρόσεξε τη διατροφή σου

Το να επιστρέψεις στη γυμναστική είναι ο απόλυτος στόχος σου, όμως χρειάζεται να ακολουθήσει και το σώμα σου. Ξεκίνα λίγες ημέρες πριν με το να  τρως πιο συχνά και πιο υγιεινά, να πίνεις πολύ νερό και να ξεκουράζεσαι. Με λίγα λόγια, αφού προετοιμάσεις τη ψυχολογία σου για τη μεγάλη επιστροφή ήρθε η ώρα να προετοιμάσεις και το σώμα σου.

Στην αρχή δεν θα είναι εύκολο, ειδικά αν είχες ολόκληρους μήνες αποχής από την άθληση. Όμως, μη το βάλεις κάτω και θα δεις πως το σώμα σου γρήγορα θα επιστρέψει στους ρυθμούς που είχε πριν.

Photo by Chelsea Gates from Unsplash

Τατιάνα Τζινιώλη
Το πρωί γράφω άρθρα. Το βράδυ γράφω βιβλία. Στο ενδιάμεσο, βλέπω σειρές και καταναλώνω όλα αυτά τα γλυκά που οι γονείς σού έπαιρναν από τα χέρια.

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα