Ξεκινάς Δίαιτα; 9 Παγίδες που πρέπει να ξεπεράσεις!

Αν διαβάζεις αυτό το κείμενο είναι σίγουρο ότι θα έχεις διαβάσει πολλά άρθρα μέχρι σήμερα για δίαιτες, και θα έχεις εφαρμόσει κάποιες από αυτές. Ο Πάρης Παπαχρήστος, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, M.Sc., Ιδρυτής του medNutrition.gr – Συγγραφέας, ετοίμασε μια δωρεάν εκπαίδευση όπου θα μάθουμε όλα όσα θέλουμε να γνωρίζουμε όταν ξεκινάμε Δίαιτα! Στόχος του η παροχή όλο και περισσότερων εργαλείων και εφοδίων για την προσπάθειά να γίνουμε ένας άνθρωπος που Ζυγίζει Λιγότερο.

Η σειρά που αποτελείται από 9 βίντεο, με τίτλο: “Ξεκινάς δίαιτα; 9 παγίδες που πρέπει να ξεπεράσεις!”

1. Ποια δίαιτα να κάνω;

Προβληματίζεσαι με το βάρος ή τις διατροφικές σου συνήθειες; Αναρωτιέσαι ποια δίαιτα να ακολουθήσεις;  Μαζί θα καταλάβουμε γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και ότι δεν υπάρχει μια σωστή απάντηση για όλους.

2. Πόσο δυνατά Κίνητρα έχεις;

Είσαι οπαδός της άποψης «Όταν θέλω πολύ κάτι θα το καταφέρω»; Θα δούμε μαζί εάν η θέληση παίζει τόσο σημαντικό ρόλο όσο νομίζεις και θα μιλήσουμε για τη σημασία των συνηθειών σου.

3. Τι σημαίνει πετυχημένη Απώλεια Βάρους;

Θεωρείς πως η επιτυχία της απώλειας βάρους κρίνεται από τα αποτελέσματα; Στην πραγματικότητα η συγκεκριμένη άποψη δεν ισχύει στην πράξη και θα δείτε ότι η επιτυχία ισούται με τις ενέργειες που θα λάβεις.

4. Που θέλεις να φτάσεις;

Αποφάσισες ότι θέλεις να μειώσεις το βάρος σου και θέλεις να φτάσεις σε κάποιο συγκεκριμένο αριθμό; Μήπως πρέπει να σε απασχολεί περισσότερο η κατεύθυνση που κινείσαι και όχι το βάρος που θέλεις να φτάσεις;

5. Πόσο μπορώ να μειώσω το Βάρος μου;

Πόσο μπορείςνα μειώσεις το Βάρος σου; Σε αυτό το βίντεο θα μιλήσουμε για τον ρυθμό απώλειας βάρους, τους στόχους μείωσης βάρους, την μείωση κιλών και λίπους, το “φαινόμενο yo-yo” και την αντιμετώπισή του.

6. Στοχοθεσία στην Απώλεια Βάρους

Σε συνέχεια του 6ου βίντεο της σειράς «Που θέλεις να φτάσεις;», θα εμβαθύνουμε στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της στοχοθεσίας σου και θα δούμε μαζί, τα πλεονεκτήματα μίας αργής μείωσης βάρους για να καταλάβεις και εσύ γιατί πρέπει να την προτιμήσεις.

7. Αλγόριθμος Μείωσης Βάρους

Ο ιδανικός ρυθμό μείωσης βάρους ανά μήνα είναι ίδιος για όλους; Γιατί προτιμάμε να υπολογίζουμε τον μηνιαίο ρυθμό και γιατί η απώλεια ενός κιλού ανά εβδομάδα δε μας καλύπτει;

8. Ποιο είναι το Ιδανικό σου Βάρος;

Αναρωτιέσαι ποιο είναι το ιδανικό σου βάρος; Τι ρόλο παίζει ο λιπώδης ιστός και ο μυϊκός ιστός στην εικόνα σώματος; Θα δούμε μαζί τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα.

9. Παρουσίαση της Μεθοδολογίας που εφαρμόζω

Μάθε ποια μεθοδολογία χρησιμοποιώ στον γραφείο μου ώστε να σας βοηθήσω να αλλάξεις διατροφική συμπεριφορά και να καταφέρεις να πετύχεις το στόχο σου.

Πηγή: diaitologos.com

4moms team
4moms team
Η ομάδα του 4moms

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα