Πόσο υγιεινό είναι το oatmeal που τρως το πρωί;

Το oatmeal είναι ένα από τα πιο υγιεινά πρωινά που μπορείς να επιλέξεις αν θέλεις να χάσεις βάρος.

Η υψηλή περιεκτικότητά του σε διαλυτές φυτικές ίνες βοηθά στον έλεγχο της όρεξής, σε κάνει να αισθάνεσαι χορτάτη για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους και επιβραδύνει την πέψη, όλα εκ των οποίων βοηθούν στη ρύθμιση του βάρους.

Ωστόσο, παρόλο που το oatmeal είναι μια υγιεινή επιλογή, μπορεί εύκολα να γίνει ανθυγιεινό ανάλογα με τον τρόπο που το φτιάχνεις. Με άλλα λόγια, αυτό που θα επιλέξεις να προσθέσεις στον πολτό σου είτε θα ενισχύσει είτε θα καταστρέψει τους στόχους για απώλεια βάρους που έχεις θέσει. Παρακάτω ακολουθούν μερικές συμβουλές για να βεβαιωθείς ότι θα συμβαίνει μόνο το πρώτο.

1. Απέφυγε τα toppings με μεγάλη ποσότητα πρόσθετης ζάχαρης

Αν και το oatmeal μπορεί να σε βοηθήσει να επιτύχεις μείωση του κοιλιακού λίπους, οι άνθρωποι συχνά εκτροχιάζονται από τον στόχο τους αυτό και μάλιστα εν αγνοία τους, προσθέτοντας ζαχαρούχες επικαλύψεις στο αγαπημένο τους μείγμα.

«Συνιστώ να αποφεύγετε την υπερβολική ποσότητα ζάχαρης και πρόσθετων όταν προσπαθείτε να φάτε ένα υγιεινό μπολ με oatmeal», λέει η Morgyn Clair, MS, RDN, συγγραφέας στο Fit Healthy Momma. «Τα υποκατάστατα ζάχαρης, όπως η στέβια, είναι μια καλή επιλογή γιατί εξακολουθούν να δίνουν μια υπέροχη γεύση χωρίς κανένα από τα αρνητικά που συνοδεύουν τις ζαχαρούχες τροφές», συμπληρώνει.

2. Πρόσθεσε ξηρούς καρπούς ή σπόρους στο oatmeal σου

Εάν προσπαθείς να αποφύγεις τα ζαχαρούχα toppings, δεν σημαίνει ότι πρέπει να φας το oatmeal σου σκέτο. Για παράδειγμα, ο Ronald Smith, RD συνιστά την προσθήκη ξηρών καρπών και σπόρων για ενίσχυση των θρεπτικών συστατικών.

«Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και υγιή λίπη», λέει ο Smith. «Συνιστώ να προσθέσετε ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα, καρύδια ή πεκάν, καθώς και σπόρους όπως λιναρόσπορους, ηλιόσπορους ή σπόρους κολοκύθας».

Αυτό το boost σε πρωτεΐνη μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για την απώλεια βάρους γύρω από την περιοχή της κοιλιάς σας, καθώς σύμφωνα με μια μελέτη από το Nutrition & Metabolism, η πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας σχετίζεται με τη μείωση του κοιλιακού λίπους.

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα