Dragon fruit: Δοκιμάσαμε το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά τροπικό φρούτο - 4moms

Dragon fruit: Δοκιμάσαμε το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά τροπικό φρούτο

Αυτή την εβδομάδα δοκιμάσαμε pitaya (πιτάγια) ή αλλιώς, το λεγόμενο dragon fruit. Ναι, δεν χρειάζεται να ζεις σε τροπικό κλίμα για να το βρεις.

Αντιθέτως, διατίθεται φρέσκο ή κατεψυγμένο σε πολλά super market. Γι’ αυτό, λοιπόν, σκεφτήκαμε πως θα έχει ενδιαφέρον να γνωρίσεις κι εσύ αυτό το φρούτο καλύτερα.

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Ελευθερία Κεφαλά μας αναλύει όλα τα στοιχεία για αυτό το εντυπωσιακό τροπικό έδεσμα.

Τα θρεπτικά συστατικά του

Πέρα από το έντονο χρώμα του και την ιδιαίτερη εμφάνισή του, είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες Α,Β1,Β2,Β3 , ασβέστιο, σίδηρο (8% του RDI*), φώσφορο, μαγνήσιο (18% του RDI), πρωτεΐνη, φυτικές ίνες που ενιχύουν τον κορεσμό, βιταμίνη C (9% του RDI) και πρεβιωτικά που μπορούν δυνητικά να βελτιώσουν την ισορροπία των καλών βακτηρίων στο έντερο.

Περιέχει πληθώρα αντιοξειδωτικών, όπως η βιταμίνη C, B-καροτένιο και φλαβονοειδή, που μπορούν να βοηθήσουν στην αποκατάσταση των βλαβών των κυττάρων που προκαλούνται από το οξειδωτικό στρες και τη μείωση της φλεγμονής.

Πώς να το καθαρίσεις

Μπορείς να το καθαρίσεις εύκολα κόβοντάς το απλά σε 4 κομμάτια και αφαιρώντας τη φλούδα ή κόβοντάς το στη μέση και αφαιρώντας το εσωτερικό με ένα κουτάλι.

Πρόσθεσε το στις πράσινες σαλάτες, το γιαούρτι, τα smoothie και τους χυμούς ή κατανάλωσε το με άλλα φρούτα που ταιριάζει, όπως ο ανανάς, η μπανάνα και η φράουλα.

Διάβασε στο elle.gr έναν γρήγορο detox χυμό με dragon fruit

*RDI  είναι η απαιτούμενη ημερήσια πρόσληψη.

 

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα