4 υγιεινά σνακ για εκείνες τις φορές που σε πιάνει λιγούρα - 4moms

4 υγιεινά σνακ για εκείνες τις φορές που σε πιάνει λιγούρα

Αυτές τις μέρες ειδικά είναι πολύ εύκολο να παρασυρθούμε λόγω τους στρες και του άγχους που βιώνουμε καθώς η πανδημία δεν είναι ακόμα πίσω μας. Προτεραιότητα έχει η υγεία μας και επιλέγοντας τις σωστές τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε βιταμίνες θωρακίζουμε καλύτερα το ανοσοποιητικό μας.

Αντί λοιπόν να ανοίξεις μια συσκευασία με τσιπς ή μπισκότα, προτίμησε να ετοιμάσεις μόνη σου αυτά τα πολύ εύκολα και νόστιμα σνακ.

Δαμάσκηνα με low-fat τυρί

Σε ένα ταψί τοποθετείτε τα δαμάσκηνα. Πασπαλίζετε με ρικότα, cottage cheese ή μοτσαρέλα και περιχύνετε με μπαλσάμικο. Ψήνετε στο φούρνο για 10′.

Σπιτικά τσιπς γλυκοπατάτας

Κόβετε τη γλυκοπατάτα σε πολύ λεπτές φέτες πάχους 1 εκ. Τις τοποθετείτε σε ένα ταψί και τις ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 210 βαθμούς για 15′. Συνοδεύετε με ταχίνι, πέστο ή στικς λαχανικών.

Διάβασε ακόμα δύο snack στο elle.gr

 

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα