Νέα έρευνα αναφέρει τον καλύτερο τρόπο να αντιμετωπίσεις το άγχος

Το άγχος, ή το συντριπτικό αίσθημα νευρικότητας, έντασης και επικείμενης καταστροφής, όπως το περιγράφει η Mayo Clinic, είναι σύνηθες φαινόμενο για πολλούς από εμάς. Πράγματι, ζούμε σε αβέβαιες εποχές και οι καθημερινές κρίσεις άγχους δεν ήταν ποτέ πιο συχνές.

Το ήξερες ότι ένας στους πέντε Αμερικανούς πιστεύει ότι ζει με μια αδιάγνωστη αγχώδη διαταραχή, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση του 2019;

Πολλοί κατηγορούν τη σύγχρονη τεχνολογία και τον συνεχώς online τρόπο ζωής του σήμερα για τα υψηλά ποσοστά άγχους. Είναι δύσκολο να χαλαρώσεις όταν οι έκτακτες ειδήσεις, τα email εργασίας και μια ατελείωτη ροή αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απέχουν μόλις μερικά κλικ 24/7. Τούτου λεχθέντος, είναι επίσης πιθανό ορισμένα άτομα να είναι πιο επιρρεπή σε αγχώδεις διαταραχές από άλλα.

Για παράδειγμα, μία μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Psychiatric Genetics καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το κοινωνικό άγχος μπορεί να είναι γενετικό.

Όποια και αν είναι η αιτία, όποιος έχει αντιμετωπίσει έντονο άγχος θα συμφωνήσει ότι είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί. Το άγχος μπορεί να κάνει ακόμα και τις πιο απλές εργασίες να μοιάζουν με την αναρρίχηση στο Έβερεστ. Δυστυχώς, η καταπολέμηση του άγχους μπορεί να είναι μια πρόκληση. Ένα ερευνητικό έργο που δημοσιεύτηκε στο The Journal of Affective Disorders διαπίστωσε ότι στην πραγματικότητα πολλοί άνθρωποι που ζουν με χρόνιο άγχος τείνουν να γίνονται πιο αγχωμένοι και ανήσυχοι όταν δοκιμάζουν τεχνικές χαλάρωσης όπως ο διαλογισμός ή η yoga.

Σε μια θετική εξέλιξη, νέα έρευνα που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ στη Σουηδία και δημοσιεύτηκε στο The Journal of Affective Disorders δείχνει έντονα ότι υπάρχει ένας απόλυτα φυσικός, αποτελεσματικός τρόπος για την καταπολέμηση του άγχους ακόμη και για όσους ζουν με μια χρόνια αγχώδη διαταραχή.

Διάβασε το υπόλοιπο άρθρο στο elle.gr 

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα