Αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη στο spinning

Όταν κάνεις ποδήλατο στο γυμναστήριο και η ένταση ανεβαίνει και ανεβαίνει, πες αλήθεια, πιάνεις με δύναμη το τιμόνι ή όχι; Αυτή η συνηθισμένη κίνηση, μοιάζει άκακη, αλλά στην πραγματικότητα είναι μεγάλο λάθος.

Η προπονήτρια cycling Karla Walsh, αποκαλύπτει ότι αυτό είναι το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι ασκούμενοι και έκανε και η ίδια στο παρελθόν.

“Δεν ήξερα ότι έβαζα το λαιμό, τους καρπούς και το κάτω μέρος της πλάτης μου σε μεγάλο κίνδυνο, για να μην αναφέρω ότι καθιστούσα κάθε κίνηση κατά τη διάρκεια της προπόνησης πολύ λιγότερο αποτελεσματική”.

Αλλά για να το διορθώσεις αυτό πρέπει να ξεκινήσεις με τη σωστή ρύθμιση του ποδηλάτου. Για να προστατεύσεις τα γόνατα και την πλάτη, μπορείς να χρησιμοποιήσετε το σώμα σου ως μονάδα μέτρησης.

Μερικοί βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθείς για τη σωστή ρύθμιση είναι:

  • Ευθυγράμμισε το κάθισμά σου στο ίδιο περίπου ύψος με το πάνω μέρος του οστού του ισχίου σου. Τα γόνατά σου πρέπει μόλις να λυγίζουν στο κάτω μέρος της διαδρομής του πεντάλ.
  • Ρυθμίστε το τιμόνι στο ίδιο ύψος με το κάθισμα.
  • Λύγισε τον αγκώνα σου 90 μοίρες και άπλωσε τον καρπό σου προς τα έξω. Η απόσταση από τον αγκώνα σου στις άκρες των δακτύλων σου πρέπει να ταιριάζει με το διάστημα από το κάθισμα στο τιμόνι, οπότε μετακίνησε το ένα ή και τα δύο πίσω ή μπροστά για να ταιριάζει με αυτό το μήκος.
  • Ενώ η ρύθμιση του ποδηλάτου είναι ζωτικής σημασίας, η ευθυγράμμιση του σώματός σου είναι το άλλο απαραίτητο μέρος της εξίσωσης για μια αποτελεσματική, άνετη και ασφαλή ποδηλασία.

Διάβασε το υπόλοιπο στο elle.gr

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα