Αυτά είναι τα 6 πιο συχνά λάθη που κάνουμε στον διάδρομο

Είτε σου αρέσει να πηγαίνεις στο γυμναστήριο της περιοχής σου είτε να γυμνάζεσαι στο σπίτι, το περπάτημα ή το τρέξιμο σε διάδρομο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσεις την καρδιαγγειακή σου υγεία, να κάψεις θερμίδες και να βελτιώσεις τον μυϊκό σου τόνο.

Ωστόσο, παρά το ότι οι περισσότεροι διάδρομοι γυμναστικής είναι φιλικοί προς τον χρήστη, είναι εύκολο να να κάνεις κάποιο λάθος που μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε τραυματισμό. Σύμφωνα με τους ειδικούς τα πιο συνηθισμένα από αυτά είναι 6 και θα τα δούμε παρακάτω.

1. Δεν κάνεις ζέσταμα

Αν και ο διάδρομος χρησιμοποιείται ως ένα είδος προθέρμανσης, αν δεν κάνεις τις απαραίτητες διατάσεις πριν ανέβεις σε αυτόν, είναι εύκολο να τραυματιστείς. Μπορεί να μπεις στον πειρασμό να πηδήξεις κατευθείαν στο διάδρομο και να ξεκινήσεις να τρέχεις, αλλά όπως σε κάθε μορφή σωματικής άσκησης, θα πρέπει να κάνεις μερικές διατάσεις ή να ξεκινήσεις με ένα χαλαρό περπάτημα πριν αυξήσεις την ένταση και αρχίσεις να τρέχεις. Αυτό σε βοηθά να ζεστάνεις τους μύες και να μειώσεις τον κίνδυνο τραυματισμού.

2. Τρέχεις πολύ κοντά στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος

Εάν θέλεις να αποκομίσεις τα μέγιστα από την προπόνησή σου, βεβαιώσου ότι τρέχεις στη μέση της ζώνης του διαδρόμου αντί στο μπροστινό μέρος. Το τρέξιμο στο μπροστινό μέρος του διαδρόμου σημαίνει ότι έχεις περιορισμένη ταλάντευση των χεριών, επηρεάζοντας αρνητικά τη στάση σου, αφού φυσικά θα γέρνεις πίσω για να αποφύγεις να χτυπήσεις στο μπροστινό μέρος της ζώνης. Αυτό μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς όπως πόνο στη μέση και να επιβαρύνει τους ώμους σου.

3. Φοράς λάθος παπούτσια

Δεν είναι μόνο ο τρόπος που τρέχεις που μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του τρεξίματός σου στον διάδρομο. Ο εξοπισμός σου και συγκεκριμένα τα παπούτσια που φοράς μπορεί επίσης να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην προπόνησή σου. Το τρέξιμο σε διάδρομο με λάθος παπούτσια μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς στους γοφούς και στα γόνατα. Αξίζει λοιπόν να επενδύσεις σε ένα καλό ζευγάρι παπούτσια για τρέξιμο με καλή υποστήριξη.’

 

Διάβασε ακόμα τρία λάθη που κάνουμε όταν ανεβαίνουμε στον διάδρομο στο elle.gr 

 

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα