5 φυσικά γλυκαντικά ώστε να αντικαταστήσεις τη ζάχαρη

Εκατομμύρια άρθρα έχουν γραφτεί για τις συνέπειες που έχει η ζάχαρη στο σώμα και το μυαλό μας.

Σίγουρα μέχρι τώρα ξέρεις πως πρέπει να την αποφεύγεις. Η αλήθεια είναι ότι είναι δύσκολο και πως τίποτα δεν συγκρίνεται με το να πέσεις με τα μούτρα μέσα στο παγωτό σοκολάτα ενώ χαζεύεις την αγαπημένη σου σειρά. Ωστόσο, η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας ζάχαρης έχει συνδεθεί με τον αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, διαβήτη τύπου 2, ακόμη και γνωστικής δυσλειτουργίας. Μην ανυσηχείς όμως υπάρχει τρόπος για να αντιμετωπίσεις τη λιγούρα σου για γλυκό, ή καλύτερα τρόποι. Παρακάτω ακολουθούν 5 φυσικά γλυκαντικά που είναι καλύτερα από την ζάχαρη και μπορούν να την αντικαταστήσουν μια για πάντα.

Σταφύλια

Στη φυσική τους κατάσταση, τα σταφύλια έχουν μόνο τρεις θερμίδες το καθένα και είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες. To φρούτο αυτό είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά που έχουν αποδειχθεί ότι προστατεύουν από καρδιακές παθήσεις και καρκίνους.

Πρόσθεσε σταφύλια στο smoothie σου ή χτύπησε τα στο μπλέντερ και χρησιμοποιήστε τα στη θέση της ζάχαρης όταν φτιάχνεις muffin. Επίσης μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις αντί για σταφίδες στη σαλάτα ή το ρύζι σου.

Κανέλα

Ας ξεκινήσουμε λέγοντας ότι η κανέλα έχει μηδέν θερμίδες. Επιπλέον, διάφορες έρευνες, συμπεριλαμβανομένης μιας μελέτης που δημοσιεύθηκε το 2020 στο Journal of Endocrine Society, υποστηρίζουν ότι η κανέλα μπορεί να βελτιώσει τα εοίοεδα σακχάρου στο αίμα σε άτομα με προδιαβήτη, επιβραδύνοντας την εξέλιξη σε διαβήτη τύπου 2.

Δοκίμασε να πασπαλίσεις κανέλα πάνω από ένα κομμένο πράσινο μήλο και θα δεις ότι έχει γεύση που μοιάζει με μηλόπιτα. Μπορείς επίσης να προσθέσεις κανέλα στο γιαούρτι για να μετριάσεις την οξύτητα του.

Βανίλια

Η βανίλια ανήκει στην οικογένεια της ορχιδέας και οι σπόροι που κυκλοφορούν στο εμπόριο είναι ο επεξεργασμένος άγουρος καρπός της.

Σε αντίθεση με τη λευκή ζάχαρη, η βανίλια δεν είναι χημικά επεξεργασμένη και δεν θα αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου.

Η βανίλια χρησιμοποιείται συχνά σε γλυκές λιχουδιές, αν και η ίδια η βανίλια δεν είναι γλυκιά. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να αρωματίσει τα smoothies, τον καφέ, τη βρώμη και το γιαούρτι σου.

Διάβασε 2 ακόμα υποκατάστατα της ζάχαρης στο elle.gr 

 

Photo by Fredrik Ivansson from Unsplash

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα