4 tips για να αλλάξεις τις προπονήσεις σου στην εγκυμοσύνη

Εφόσον το έχουν συζητήσει πρώτα με το γιατρό τους, κρίνεται απαραίτητο για όλες τις έγκυες γυναίκες, ανεξάρτητα από το επίπεδο φυσικής τους κατάστασης, να διατηρήσουν τη ρουτίνα των προπονήσεων τους.

Η τακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου στην πλάτη, στην προώθηση υγιούς αύξησης βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και στη μείωση του κινδύνου για διαβήτη κύησης, προεκλαμψία ή καισαρική τομή, σύμφωνα με το Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτήρων και Γυναικολόγων.

«Φυσικά, πρέπει να το κάνουν πιο ήπια άσκηση και να ακούν το σώμα τους», τονίζει η Diana Ramos, M.D., επίκουρη κλινική καθηγήτρια μαιευτικής και γυναικολογίας στην Ιατρική Σχολή Keck USC. Παρακάτω λοιπόν, συγκεντρώσαμε όλα όσα πρέπει να αλλάξουν στο workout αυτούς τους εννέα μήνες της εγκυμοσύνης.

Επέλεξε μικρότερους αλτήρες αλλά μην τους βγάζεις τελείως από τη ρουτίνα σου

Έρευνα στο περιοδικό Physical Activity and Health δείχνει ότι οι γυναίκες που έκαναν προπόνηση αντίστασης μέτριας έντασης συν αερόβια άσκηση (περίπου τρεις ημέρες την εβδομάδα για 30 λεπτά τη φορά) είχαν χαμηλότερα ποσοστά υπέρτασης και διαβήτη που σχετίζονται με την εγκυμοσύνη σε σύγκριση με εκείνες που δεν σήκωναν βάρη. Απλώς μην κρατάς την αναπνοή σου και μην σηκώνεις βάρος σε σημείο καταπόνησης, καθώς και τα δύο μπορούν να δημιουργήσουν επιπλέον πίεση στην περιοχή της κοιλιάς και στο πυελικό έδαφος, λέει η Brianna Battles, προπονήτρια φυσικής κατάστασης και ιδρύτρια του Pregnancy & Postpartum Athleticism.

Χρησιμοποίησε το Talk Test

Η εγκυμοσύνη δημιουργεί αλλαγές σε όλο το καρδιαγγειακό σου σύστημα, επομένως η παρακολούθηση του καρδιακού ρυθμού με ένα gadget παρακολούθησης δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογήσεις πόσο σκληρά προπονείσαι, σύμφωνα με τη Carrie Pagliano, γιατρό φυσιοθεραπείας και πιστοποιημένη κλινική ειδικός για την υγεία των γυναικών. Αντίθετα, χρησιμοποίησε το Talk Test για να καταλάβεις. «Αν σου παίρνει περισσότερο από ένα λεπτό για να βρεις την ανάσα και να μπορέσεις να κάνεις μια κανονική συζήτηση, πιθανότατα προπονείσαι πολύ σκληρά», λέει η Pagliano.

 

Διάβασε ακόμα δύο tips στο elle.gr 

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα