4 πράγματα που καίνε τις ίδιες θερμίδες που θα έκαιγες αν έκανες 30’ τρέξιμο

Οι μπανιέρες σε όλο τον κόσμο ξεχείλισαν αφότου κυκλοφόρησε μια μελέτη που συγκρίνει την καύση των θερμίδων που σου εξασφαλίζει ένα ζεστό μπάνιο, σε σύγκριση με ένα μέτριας έντασης workout.

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Loughborough μελετούσαν τις επιδράσεις διαφόρων ασκήσεων στον διαβήτη τύπου 2, οπότε είχαν μια ομάδα εθελοντών να κάνουν κύκλους με το ποδήλατο για μια ώρα, ενώ η άλλη ομάδα χαλάρωνε σε μια μπανιέρα με ζεστό νερό (40 βαθμούς) για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Ενώ η ποδηλασία έκαψε περισσότερες θερμίδες συνολικά, ανακάλυψαν ότι το μπάνιο ήταν το ισοδύναμο σε θερμίδες με μια βόλτα 30 λεπτών – περίπου 140 θερμίδες.

Αυτή η μελέτη είναι υπέροχη είδηση ​​για όσους μισούν το cardio και αγαπούν τη σαπουνάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι lazy τρόποι για να πυρπολήσετε θερμίδες χωρίς να χρειαστεί να βάλετε τα αθλητικά σας.

Νευρικές κινήσεις, 350 θερμίδες/ ημέρα

Υπάρχουν δύο είδη ανθρώπων. Αυτοί που κουνιούνται όλη την ώρα και αυτοί που ενοχλούντε απο αυτό. Το να κουνάς σπασμωδικά το πόδι σου ή να στριφογυρίζεις συνεχώς στην καρέκλα σου, μπορεί να είναι άκρως ενοχλητικό για τους γύρω σου, αλλά ήξερες πως μπορεί επίσης να σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους;

Πολλές έρευνες έχουν επιβεβαιώσει πως οι “σπασμωδικές” και κατά βάση σπαστικιές κινήσεις που μπορεί να κάνεις μέσα στην ημέρα έχουν τη δυνατότητα να “κάψουν” δέκα φορές περισσότερες θερμίδες από κάποιον που απλά κάθεται χωρίς να κουνιέται. Μια έρευνα που διεξήχθη το 2005, αρίθμησε τις πιθανές θερμίδες που μπορείς να  κάψεις ημερησίως κοντά σε 350, το οποίο, σε ένα χρόνο αντιστοιχεί σε 13-18 κιλά. Όχι κι άσχημα, για τον πιο “σπαστικό” του γραφείου!

Πράσινο τσάι, 183 θερμίδες/ ημέρα

Όταν πρόκειται για απώλεια βάρους, αυτό που ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό συνήθως είναι ακριβώς αυτό. Δεν υπάρχει εύκολη διέξοδος. Ωστόσο, μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πολλών ποτηρίων πράσινου τσαγιού κάθε μέρα θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο συνολικό ποσοστό σωματικού λίπους.

Στην πραγματικότητα, μια μελέτη που διεξήχθη σε παχύσαρκους άντρες της Ταϊλάνδης διαπίστωσε ότι όσοι έπιναν πράσινο τσάι έκαψαν κατά μέσο όρο 183 περισσότερες θερμίδες την ημέρα από εκείνους που δεν έπιναν. Οι ειδικοί πιστώνουν τις πολυφαινόλες του τσαγιού, οι οποίες είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και μπορούν να βοηθήσουν το σώμα σας να διαλύσει αποτελεσματικότερα το λίπος. Ωστόσο, θα πρέπει να πίνετε πολύ τσάι – οι μελέτες κυμαίνονται από τρία έως οκτώ ποτήρια την ημέρα – για να δείτε σοβαρά αποτελέσματα.

 

Διάβασε τη συνέχεια στο elle.gr

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα