Naps: Ποια είναι η ιδανική ώρα και διάρκεια για το νήπιο

Τα πρώτα χρόνια με το παιδί μπορεί να πιστεύεις πως τα πάντα περιστρέφονται γύρω από το πρόγραμμα ύπνου του.

Ωστόσο, τα παιδιά έχουν μεγάλη ανάγκη από τον ύπνο και η sleep coach, Anna McMillan, εξηγεί τα πάντα γύρω από τους ύπνους κατά τη διάρκεια της ημέρας – που είναι γνωστοί και ως naps.

Δεν πρέπει να αντικαθιστούν τον βραδινό ύπνο

Όσο σημαντικά και αν είναι τα naps δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αντικαθιστούν τον βραδινό ύπνο που έχει πολλαπλά οφέλη για το βρέφος, το νήπιο αλλά και το παιδί.

Άλλωστε, όποιος έχει έρθει σε επαφή με ένα άυπνο -ή κουρασμένο- νήπιο, γνωρίζει ακριβώς τι μπορεί να κάνει η έλλειψη του καλού ύπνου στο σώμα και τη ψυχολογία του.

Πρέπει να ξεκουράζεται επαρκώς τη νύχτα και ο ύπνος κατά τη διάρκεια της ημέρας λειτουργεί καθαρά συμπληρωματικά.

Η ιδανική ώρα

Μετά τους 12 -18 μήνες, το μωρό σου θα χρειάζεται μόνο έναν ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας και αυτός είναι καλό να διαρκεί από 1 έως 3 ώρες. Μάλιστα, είναι καλό να το αφήνεις πάνω από 1 ώρες γιατί όσο το μικρό σου κοιμάται, ο εγκέφαλός του αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς. Όμως, αν κοιμηθεί για παραπάνω από τρεις ώρες τότε μπορεί να επηρεάσει τον νυχτερινό ύπνο και να αναστατώσει το πρόγραμμά του.

Ποια είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να κοιμηθεί

Η καλύτερη ώρα για να κοιμηθεί είναι το μεσημέρι. Δηλαδή, περίπου στη μέση της ημέρας του. Αν για παράδειγμα ξυπνά έξι και κοιμάται οκτώ, τότε κατά τις δώδεκα είναι μία καλή στιγμή να το κοιμήσεις. Ωστόσο, αν είναι κουρασμένο και κοιμηθεί στο αυτοκίνητο όσο πηγαίνετε κάπου. Η ζωή είναι απρόβλεπτη και ειδικά με ένα νήπιο.

 

Photo by Picsea from Unsplash

4moms team
4moms team
Η ομάδα του 4moms

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα