Η ιδανική διάρκεια για τον μεσημεριανό ύπνο σου - 4moms

Η ιδανική διάρκεια για τον μεσημεριανό ύπνο σου

Πολύς λόγος γίνεται για το nap time του παιδιού σου. Όμως, τι γίνεται με τον δικό σου; Μπορεί να φαντάζει απίθανο να απολαύσεις έναν ήρεμο ύπνο το μεσημέρι, όμως, τα καλά νέα είναι πως χρειάζεσαι μόλις ένα μισάωρο.

Η sleep expert, Dr. Rebecca Robbins, αποκάλυψε ποια είναι η ιδανική διάρκεια του μεσημεριανού ύπνου που θα σε αναζωογονήσει.

Ο ιδανικός ύπνος είναι 10 με 20 λεπτά

Και όμως, ένας 20λεπτος ύπνος θα κάνει «θαύματα» στη διάθεσή σου. Το να κοιμηθείς για λιγότερο από 10’ ο εγκέφαλός σου δεν θα ξεκουραστεί, ενώ αν ξεπεράσεις τη μισή ώρα το σώμα σου μπαίνει σε βαθύ ύπνο και μπορεί να δυσκολευτείς περισσότερο να ξυπνήσεις. Ο λεγόμενος power nap είναι περίπου 20λεπτά και μπορείς να συνεχίσεις την ημέρα σου χωρίς να χρειαστείς καν νέο καφέ.

Μεταξύ 14:00 και 16:00 είναι η καλύτερη ώρα να κοιμηθείς

Μπορεί να στοχεύεις σε ύπνο κάτω από μισάωρο, όμως πότε είναι η καλύτερη ώρα για να ξαπλώσεις; Μεταξύ 14:00 και 16:00. Είναι τότε που η θερμοκρασία του σώματός μας πέφτει και αρχίζουμε να νυστάζουμε. Ειδικά, αν έχουμε φάει το μεσημεριανό μας.

Να κοιμάσαι στο ίδιο μέρος κάθε μέρα

Πρέπει κάθε μεσημέρι να φροντίζεις να κοιμάσαι το ίδιο μέρος, ώστε το σώμα σου να αποκτήσει τη δική του συνήθεια. Όχι μόνο θα αποκοιμιέσαι πιο εύκολα και γρήγορα, αλλά μπορείς να ξυπνάς και χωρίς ξυπνητήρι.

 

Photo by Laura Chouette from Unsplash

Τατιάνα Τζινιώλη
Το πρωί γράφω άρθρα. Το βράδυ γράφω βιβλία. Στο ενδιάμεσο, βλέπω σειρές και καταναλώνω όλα αυτά τα γλυκά που οι γονείς σού έπαιρναν από τα χέρια.

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα