Εγκυμοσύνη και κρύο: Ένας χρήσιμος οδηγός για τα 6 πράγματα που πρέπει να προσέξεις

Η κακοκαιρία φεύγει σιγά -σιγά και άφησε πίσω της αρκετό χιόνι, ντροπιαστικές εικόνες, και τσουχτερό κρύο.

Αν είσαι έγκυος αυτή την περίοδο τότε υπάρχουν αρκετά πράγματα που πρέπει να πρέπει να προσέξεις όταν βγαίνεις έξω. Να είσαι υπερβολικά προσεχτική με τον πάγο, να ντυθείς καλά και πολλά ακόμα.

Σου έχουμε λοιπόν, έναν μίνι οδηγό με τα 6 sos για την εγκυμοσύνη κατά τη διάρκεια του χειμώνα:

Οι πτώσεις

Το να γλιστράς στον πάγο είναι πάντα επικίνδυνο. Ακόμα περισσότερο δε, όταν είσαι έγκυος. Αν χρειάζεται να βγεις έξω, φρόντισε να φορέσεις παπούτσια που δεν γλιστράνε και είναι κατάλληλα γι’ αυτές τις συνθήκες. Προχώρα σιγά και προσεχτικά. Αν πέσεις, προσπάθησε να το κάνεις με την πλάτη ή στο πλάι. Η μήτρα είναι αρκετά δυνατή και προστατεύει το έμβρυο, όμως είναι πάντα μία καλή ιδέα να ειδοποιήσεις τον γιατρό σου.

Οι θερμοκρασίες

Στην εγκυμοσύνη η θερμοκρασία του σώματος ανεβαίνει. Τι γίνεται λοιπόν όταν από τις πολύ κρύες καιρικές συνθήκες μπαίνεις κάπου με πολλή ζέστη; Η καλύτερη λύση είναι να φοράς πολλά και ελαφριά ρούχα, ώστε να μπορείς εύκολα να βγάλεις κάποια με το που μπεις σε έναν χώρο.

Το δέρμα σου

Η εγκυμοσύνη σε συνδυασμό με το κρύο δεν είναι οι καλύτεροι φίλοι για το δέρμα σου. Μπορεί να το νιώσεις αρκετά ξηρό και να σε «τραβάει». Για τον λόγο αυτό, βάζε συχνά ενυδατική κρέμα και μην παραμελείς το skincare σου. Επίσης, κάνε ντους με χλιαρό νερό καθώς το πολύ ζεστό ή το κρύο, ξεραίνει περισσότερο το δέρμα.

Η οδήγηση

Καλύτερα να αποφύγεις την οδήγηση στο χιόνι, εκτός κι αν είναι απόλυτη ανάγκη. Σε αυτή την περίπτωση, να πηγαίνεις αργά, να φοράς τη ζώνη σου και να είσαι άνετα.

Η ενυδάτωση

Είναι σημαντικό να ενυδατώνεσαι συχνά. Μπορεί να μην αφυδατώνεται ο οργανισμός σου τόσο γρήγορα όσο το καλοκαίρι, όμως δεν πρέπει να αμελείς να πίνεις αρκετό νερό.

Η άσκηση

Τις ημέρες με χιόνι καλό είναι να μη βγεις έξω για άσκηση. Προτίμησε μία μορφή γυμναστικής μέσα στο σπίτι, όπως η yoga.Μόνο όταν οι πάγοι λιώσουν τελείως θα είναι απόλυτα ασφαλές να βγεις έξω για περπάτημα ή τρέξιμο. Αν πηγαίνεις γυμναστήριο, τότε να είσαι προσεχτική στη διαδρομή και φυσικά, να ακούς το σώμα σου κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

 

Photo by Nadine Shaabana from Unsplash

Τατιάνα Τζινιώλη
Το πρωί γράφω άρθρα. Το βράδυ γράφω βιβλία. Στο ενδιάμεσο, βλέπω σειρές και καταναλώνω όλα αυτά τα γλυκά που οι γονείς σού έπαιρναν από τα χέρια.

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα