Αυτοί είναι οι 3 πιο συχνοί μύθοι γύρω απο τη διατροφή

Φράσεις και συμβουλές που έχεις ακούσει συχνά. Πολλές φορές τα έχεις εφαρμόσει και ίσως και να αισθάνθηκες πως σε έχουν βοηθήσει. Η αλήθεια όμως είναι αρκετά μακριά.

Συγκεντρώσαμε τους πιο συχνούς μύθους διατροφής, οι οποίοι υποστηρίζουν πως σε παχαίνουν. Ήρθε η ώρα να τους καταρρίψεις.

Μύθος: Όχι φαγητό μετά τις 20:00 το βράδυ

Αλήθεια: Σημασία έχει η συνολική ημερήσια θερμιδική πρόσληψη καθώς και η ώρα ύπνου. Το βραδινό φαγητό μπορεί να είναι ένα πλήρες ελαφρύ γεύμα και έχει σημασία να πραγματοποιηθεί 2-3 ώρες πριν τον ύπνο. Επομένως για εύρυθμη μεταβολική λειτουργία μπορείς να τρως κανονικά το βραδινό σου γεύμα.

Μύθος: Μπορείς να φας απεριόριστη ποσότητα από ένα υγιεινό τρόφιμο

Αλήθεια: Τα υγιεινά τρόφιμα δεν παύουν να έχουν λιπαρά, θερμίδες ζάχαρη κ.λ.π. Ως εκ τούτου τα υγιεινά τρόφιμα θα πρέπει να αποτελούν επίσης μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής.

Μύθος: Όσο λιγότερα γεύματα κάνεις μέσα στην ημέρα τόσο πιο γρήγορα θα χάσεις κιλά

Αλήθεια: Συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Ο μεταβολικός ρυθμός επιβραδύνεται και σταδιακά η αύξηση βάρους ( ακόμη και με μειωμένη πρόσληψη τροφής) γίνεται ευκολότερη υπόθεση.

Προσπάθησε να απαλλαγείς από τους μύθους που σε αποπροσανατολίζουν από μία πραγματικά ισορροπημένη διατροφή και θα δεις ακόμη μεγαλύτερη αλλαγή στην σύσταση του σώματος σου.

 

Photo by Boxed Water Is Better from Unsplash

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Ως επαγγελματίας διατροφολόγος προσπαθώ στην καθημερινότητά μου να εφαρμόζω τις αρχές που διέπουν την μεταβολική ισορροπία και να παρακολουθώ τα νεότερα δεδομένα στον τομέα της διατροφής

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα