6 υγιεινά σνακς για το νήπιο που μπορείς να πάρεις παντού

Αν ξέρουμε κάτι για τα νήπια και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας είναι πως φαίνεται να πεινάνε 24 ώρες τη μέρα.

Πάντα θέλουν ένα σνακ και συνήθως, λίγη ώρα μετά ζητούν το επόμενο. Αυτό μπορεί να συμβαίνει είτε επειδή βαριούνται, είτε επειδή είναι στην ανάπτυξη και η ενέργειά τους είναι σε υψηλά επίπεδα. Είναι σημαντικό όμως να μην υποκύπτεις κάθε φορά και ακόμα πιο σημαντικό είναι να επιλέγεις υγιεινές επιλογές.

Επιπλέον, όταν μία μητέρα βγαίνει εκτός σπιτιού με το νήπιο πάντα έχει μαζί της τα απαραίτητα σνακς που θα αποτρέψουν ένα tantrum.

Κάτι που μπορεί εύκολα να καταναλωθεί χωρίς το παιδί να λερωθεί. Μπορεί κάποια πιο ανθυγιεινά σνακς να είναι η εύκολη λύση, όμως και αυτές οι έξι επιλογές είναι εξίσου εύκολες και πολύ περισσότερο υγιεινές.

Δημητριακά

Δεν χρειάζεται να έχεις και γάλα ή κάποιο φυτικό ρόφημα μαζί σου. Μπορείς να βάλεις το σακουλάκι στη τσάντα σου και να πάρει μία χούφτα από αυτά όταν πεινάσει.

Φρούτα και λαχανικά

Τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά είναι εύκολα σνακς και γεμάτα φυτικές ίνες και βιταμίνες για το μικρό σου.

Γιαουρτάκια

Μικρά γιαουρτάκι ή κάποιο φυτικό υποκατάστατο, μαζί με ένα κουταλάκι, είναι εύκολα στη μεταφορά και μόλις το τελειώσει πετάς απλώς το άδει κουτάκι.

Αποξηραμένα φρούτα

Αντί για φρέσκα φρούτα μπορείς να έχεις μαζί σου κάποια αποξηραμένα φρούτα όπως δαμάσκηνα, σύκα, βερίκοκα ή χουρμάδες. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές τα αποξηραμένα φρούτα έχουν πολύ περισσότερη ζάχαρη από τα φρέσκα.

Σπιτικά μπισκότα/muffins

Μπορείς να βρεις κάποια συνταγή online για πιο υγιεινά μπισκότα/ muffins και άλλα τέτοια γλυκίσματα. Τα χειροποίητα είναι σίγουρα καλύτερα από τα τυποποιημένα.

Τσιπς μήλου / kale

Στην αγορά θα βρεις kale chips και apple chips. Θα «ξεγελάσουν» το μικρό σου γιατί είναι τραγανιστά σαν πατατάκια αλλά πολύ καλύτερα.

4moms team
4moms team
Η ομάδα του 4moms

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα