Επέλεξε τρόφιμα με μηδενικές θερμίδες και τρόφιμα που ενισχύουν τον μεταβολισμό!Ποια είναι αυτά; - 4moms

Επέλεξε τρόφιμα με μηδενικές θερμίδες και τρόφιμα που ενισχύουν τον μεταβολισμό!Ποια είναι αυτά;

Η Άνοιξη μπήκε για τα καλά και το Καλοκαιράκι είναι προ των πυλών!

Είναι η κατάλληλη περίοδος να ξεκινήσουμε τα detox προγράμματα μας αλλά και να μπούμε σε πρόγραμμα διατροφής.

Εγώ ξεκίνησα να προτιμώ τρόφιμα που έχουν μηδενικές θερμίδες και τρόφιμα που ενισχύουν τον μεταβολισμό μου,βέβαια δε ξεχνάμε πως διατροφή και άσκηση είναι ο τέλειος συνδυασμός και οφείλουμε να τον ακολουθούμε πιστά για την καλύτερη υγεία μας.

Οι θερμίδες παρέχουν την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργήσει και να παραμείνει ζωντανό.

Ενώ δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν ότι τα τρόφιμα «αρνητικών θερμίδων» καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες από ό, τι παρέχουν, τα τρόφιμα που έχουν ήδη χαμηλές θερμίδες μπορεί στην πραγματικότητα να παρέχουν λιγότερες θερμίδες από ό, τι αναμενόταν. Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα μας χρησιμοποιεί ενέργεια για να τα αφομοιώσει.

Δείτε ποια έχω επιλέξει:

Μήλα (52 θερμίδες/ 100 γρ.)

Τα μήλα είναι εξαιρετικά θρεπτικά.

Ένα φλιτζάνι με φέτες μήλου (125 γραμμάρια) έχει 57 θερμίδες και σχεδόν τρία γραμμάρια διαιτητικών ινών.

Δεδομένου ότι το σώμα μας πρέπει να καίει ενέργεια για να χωνέψει τα μήλα, η καθαρή ποσότητα θερμίδων που παρέχεται από αυτό το φρούτο είναι πιθανόν λιγότερη από ό, τι αναφέρθηκε.

Ρόκα

Προτιμήστε ρόκα  συνήθως σε σαλάτες, είναι πλούσια σε βιταμίνη Κ και περιέχει επίσης φυλλικό οξύ, ασβέστιο και κάλιο.

Το μισό φλυτζάνι (10 γραμμάρια) ρόκας έχει μόνο τρεις θερμίδες.

Βερίκοκα

(48 θερμίδες/ 100 γρ.)

Πάρα πολύ ωραίο για απογευματινό με γιαούρτι

Παντζάρι

(43 θερμίδες/ 100 γρ.)

Δροσερή πανταζαροσαλάτα ενδείκνεται! Στο διαδίκτυο θα βρεις “ψαγμένες”συνταγές 

Μπρόκολο

(33 θερμίδες/ 100 γρ.)

Το μπρόκολο είναι ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά στον πλανήτη. Είναι μέλος της σταυροειδούς οικογένειας λαχανικών και μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση του καρκίνου.

Ένα φλιτζάνι (91 γραμμάρια) μπρόκολο έχει μόνο 31 θερμίδες και πάνω από 100% της ποσότητας βιταμίνης C που χρειάζονται οι περισσότεροι άνθρωποι την ημέρα

Μανταρίνια Κλιμεντίνες

Οι Κλιμεντίνες μοιάζουν με μίνι πορτοκάλια. Είναι ένα κοινό σνακ στην Ελλάδα και είναι γνωστό για το υψηλό περιεχόμενο βιταμίνης C.

Ένα φρούτο (74 γραμμάρια) περιέχει το 60% του βάρους για τη βιταμίνη C και μόνο 35 θερμίδες.

Αγγούρια

Τα αγγούρια είναι ένα αναζωογονητικό λαχανικό που συνήθως χρησιμοποιείται στις σαλάτες. Χρησιμοποιούνται επίσης για την παρασκευή διάφορων ορεκτικών, λόγω του αρωματικού νερού, όπως το τζατζίκι.

“Τρέξε τον Μεταβολισμό σου”

 Αβγό:

Τα πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα είναι από τις καλύτερες επιλογές για την ενίσχυση του μεταβολισμού. Το αβγό είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, με κάθε μεγάλο βραστό αβγό να περιέχει 6,29 γρ., καθιστώντας το ιδανική επιλογή για άτομα που θέλουν να επιταχύνουν το μεταβολισμό τους.

 Λιναρόσπορος: Περιέχει πρωτεΐνες, βιταμίνες και άλλα βασικά θρεπτικά συστατικά, γι’ αυτό και ανήκει στις λεγόμενες “λειτουργικές τροφές”, που σημαίνει ότι μας κάνει καλό στην υγεία.  

 Φακές:

Είναι μια άλλη λειτουργική τροφή που μπορεί να μειώσει τις επιδράσεις του μεταβολικού συνδρόμου. Οι φακές μπορούν, να αυξήσουν το μεταβολισμό, επειδή είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες. Επιπλέον, περιέχουν καλές ποσότητες φυτικών ινών.  

Τζίντζερ:

Η προσθήκη του στα γεύματα θα μπορούσε να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος και το μεταβολικό ρυθμό και να βοηθήσει στον έλεγχο της όρεξης.

 Πράσινο τσάι:

Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού  μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό του λίπους τόσο σε ηρεμία όσο και κατά τη διάρκεια της άσκησης.

 Καφές:

Μπορεί να διεγείρει το μεταβολισμό χάρη στην περιεκτικότητά του σε καφεΐνη.

Η πρόσληψη καφεΐνης έχει διεγερτική επίδραση στις ενεργειακές δαπάνες και μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο μεταβολισμό. Ο καφές χωρίς καφεΐνη δεν έχει τα ίδια οφέλη για το μεταβολισμό. Επίσης, η προσθήκη κρέμας ή ζάχαρης θα αυξήσει την περιεκτικότητα σε θερμίδες, η οποία μπορεί να λειτουργήσει ενάντια στις ευεργετικές επιδράσεις της καφεΐνης στο μεταβολισμό.   

Δημητριακά ολικής αλέσεως:

Βοηθούν το σώμα μας να κάψει περισσότερο λίπος, επειδή απαιτούν επιπλέον προσπάθεια για να αφομοιωθούν από τα επεξεργασμένα δημητριακά, όπως το άσπρο ψωμί και τα λευκά ζυμαρικά.

 Πιπέρι: Μαζί με τα έλαια και την ταννίνη των πιπερόσπορων, η πιπερίνη καταπολεμά τα βακτήρια και τους ιούς, ενώ ενισχύει τη λειτουργία των νεφρών, προωθεί την παραγωγή πεπτικών ενζύμων και δραστηριοποιεί με αυτό τον τρόπο το στομάχι, το έντερο και το μεταβολισμό.

 
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδηhttps://www.4moms.gr
Βλέπουμε τη ζωή με αισιοδοξία για να μαγνητίσουμε την ευτυχία.

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα