Η πανδημία έχει αναστατώσει το πρόγραμμα ύπνου των παιδιών

Με την πανδημία να είναι σε εξέλιξη και το lockdown να είναι ακόμα σε ισχύ, αρκετούς μήνες μετά την έναρξή του, το πρόγραμμα ύπνου μικρών και μεγάλων έχει αναστατωθεί για τα καλά. Τα σχολεία είναι κλειστά σε αρκετές περιοχές, η τηλεκπαίδευση συνεχίζεται και εμείς εργαζόμαστε από το σπίτι.

Η καθημερινότητά μας είναι μία μονότονη ρουτίνα μέσα στο σπίτι και έτσι, είναι απόλυτα λογικό και ο ύπνος να έχει επηρεαστεί.

Μία σταθερή ρουτίνα

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις -είτε εργάζεσαι, είτε όχι- είναι να έχεις μία σταθερή ρουτίνα μέσα στην ημέρα. Τήρησε μία ώρα που το παιδί θα πηγαίνει για ύπνο το βράδυ και την ώρα που θα ξυπνά και κάτι αντίστοιχο κάνε και για σένα.

Κατά τις καθημερινές, ξύπνα το την ώρα που θα πήγαινε κανονικά στο σχολείο και τα Σαββατοκύριακα άφησέ το να κοιμηθεί λίγο παραπάνω. Είναι σημαντικό να έχει μία αίσθηση προγράμματος σε μία εποχή που η μία ημέρα είναι ίδια με την προηγούμενη.

Σβήσε τις οθόνες πριν τον ύπνο

Οι επτά τους δέκα γονείς αναφέρουν πως το screen time των παιδιών αυξήθηκε με το ξέσπασμα της πανδημίας. Όμως, εκτός από τις επιπτώσεις που έχει στην ανάπτυξή του, είναι επιβλαβές και στον ύπνο του. Έτσι, πριν κοιμηθεί φρόντισε να απομακρύνεις το κινητό ή το tablet από το δωμάτιό του ώστε να μην ‘χαραμίζει’ ώρα με το σκρολάρισμα.

Η άσκηση

Σίγουρα το lockdown έχει επηρεάσει τη φυσική άσκηση του παιδιού. Πλέον, κάθεται πολλές περισσότερες ώρες και οι δραστηριότητες που το κρατούσαν σε μία καλή φυσική κατάσταση γυμνάζοντάς το, έχουν σταματήσει. Όμως, μπορείτε ακόμα να κάνετε μαζί μία μορφή άσκησης, καθώς ακόμα και 30’ μέσα στην ημέρα αρκούν.

Επίσης, βγείτε μαζί έξω για περπάτημα, βάλε κάποιο work out video στο YouTube που μπορεί να ακολουθήσει και εκείνο και βγείτε περισσότερο έξω για βόλτα αλλά και την πολυπόθητη βιταμίνη D.

 

Photo by Annie Spratt from Unsplash

4moms team
4moms team
Η ομάδα του 4moms

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα