Χρήσιμα tips από μία διατροφολόγο ώστε να τρώει το παιδί τα φρούτα και τα λαχανικά - 4moms

Χρήσιμα tips από μία διατροφολόγο ώστε να τρώει το παιδί τα φρούτα και τα λαχανικά

Φρούτα και λαχανικά: Δύο ομάδες τροφίμων, σημαντικές τόσο για τους ενήλικες , όσο και για τα παιδιά. Πλούσιες πηγές βιταμινών, αντιοξειδωτικών συστατικών και φυτικών ινών.

Τα φρούτα και τα λαχανικά πρέπει να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση και συστήνεται να υπάρχει ποικιλία αυτών στην διατροφή μας.

Υπάρχουν κάποια tips για την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών που μπορείτε να έχετε κατά νου, ώστε να τα συμπεριλάβετε από νωρίς στη διατροφή των παιδιών.

  • Να υπάρχει ποικιλία χρωμάτων

Τα έντονα χρώματα στα φρούτα μαρτυρούν πολλά και διαφορετικά αντιοξειδωτικά συστατικά και πολλές και διαφορετικές βιταμίνες. Επίσης, ένα πιάτο με έντονα χρώματα συνήθως προσελκύει τα παιδιά.

  • Να είναι πάντα αντίστοιχα της κάθε εποχής
  • Να είναι σε σημεία που έχει πρόσβαση το παιδί, ώστε να δοκιμάσει και μόνο του όταν το επιθυμεί.

Χαμηλά ράφια αλλά και το ψυγείο είναι πάντα μία καλή αρχή.

  • Να αποτελούν πάντα μέρος ενός σνακ

Όταν θέλει ένα σνακ, μπορείτε να του το δώσετε μαζί με ένα φρούτο. Για παράδειγμα, μία μπάρα δημητριακών και μία μπανάνα.

  • Να προστίθενται μαγειρεμένα λαχανικά μέσα σε λαδερά και όσπρια ή μέσα σε κάποια αγαπημένο φαγητό
  • Να προστίθενται σε πίτες ή σε σούπες ή κρυμμένα μέσα σε σάλτσες ή μπιφτέκια
  • Επίσης , μία επιπλέον ιδέα είναι να φυτέψετε έστω και σε γλαστράκι κάποιο λαχανικό ώστε να παιδιά να έχουν συμμετοχή στην διαδικασία της παραγωγής τους

 

Photo by Shelly Pence from Unsplash

 
Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Ως επαγγελματίας διατροφολόγος προσπαθώ στην καθημερινότητά μου να εφαρμόζω τις αρχές που διέπουν την μεταβολική ισορροπία και να παρακολουθώ τα νεότερα δεδομένα στον τομέα της διατροφής

Editors

Δημοφιλή άρθρα

Τελευταία άρθρα

Σχετικά άρθρα