Συμβουλές για σένα που ακόμα δεν νιώθεις άνετα να βγεις με φίλους

Best of internet

Η εστίαση άνοιξε στις 3 Μαϊου όμως μετά από έξι μήνες συνεχόμενου lockdown ίσως βρεις δύσκολο να επιστρέψεις στην καθημερινότητα που είχες πριν.

Η συνήθεια του να μένουμε σπίτι όλη μέρα αλλά και το άγχος και η ανησυχία για την πανδημία, δεν σε αφήνει να χαρείς τις στιγμές με τους φίλους. Ίσως έχεις βγει λίγο, ίσως ακόμα νιώθεις άβολα να πας κάπου για φαγητό και ίσως απλά ανυπομονείς να ολοκληρώσεις τον εμβολιασμό σου.

Πάρε τον ρυθμό σου

Έξι μήνες μέσα στο σπίτι, σίγουρα έχουμε χάσει «τη φόρμα» μας όσον αφορά την κοινωνικότητά μας. Δεν υπάρχει λόγος να βιαστείς να επιστρέψεις σε μία καθημερινότητα αν δεν νιώθεις άνετα. Ο καθένας μας έχει τον δικό του ρυθμό και όπως εσύ σέβεσαι των άλλων, έτσι και εκείνοι θα σεβαστούν τον δικό σου. Μπορείς να ξεκινήσεις με κάτι απλό. Έναν καφέ με την κολλητή σου και μόλις νιώσεις πιο έτοιμη, να πεις στην παρέα σου να βρεθείτε. Επιλέξτε ένα ήσυχο μέρος για καφεδάκι και φαγητό και δες πως θα νιώσεις, ώστε να “προγραμματίσεις” ανάλογα την επόμενη έξοδο.

Απέφυγε τις συγκρίσεις

Το να συγκρίνουμε την κατάστασή μας με κάποια άλλη είναι ένα χαρακτηριστικό του ανθρώπινου είδους. Όμως, οι συγκρίσεις μπορεί να σε κάνουν να νιώσεις άσχημα και να μειώσουν την αυτοπεποίθησή σου. Αποδέξου πως απλά ο καθένας έχει τον δικό του ρυθμό (βλ.παραπάνω).

Να είσαι ευέλικτη

Μπορεί να βιάζεσαι να επιστρέψεις στην προ-COVID ζωή σου, όμως αυτό -ακόμα και με τις δύο δόσεις του εμβολίου- δεν είναι εφικτό ακόμα. Η νέα μας καθημερινότητα πρέπει να είναι ευέλικτη και ευπροσάρμοστη. Μην κάνεις μακροχρόνια σχέδια και μην απογοητεύεσαι όταν ανατρέπονται.

Ένα υγιεινό τρόπο ζωής

Τώρα που τα γυμναστήρια και τα γήπεδα έχουν ανοίξει, δες το ως ευκαιρία να ανακτήσεις την καλή φυσική σου κατάσταση. Μαζί με ένα πλάνο πιο υγιεινής διατροφής, θα νιώσεις πολύ καλύτερα και πιο χαρούμενη. Το σημαντικό είναι να φροντίσεις το mental health σου που σίγουρα επηρεάστηκε από τα lockdowns.

 

Photo by NordWood Themes from Unsplash

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES

MORE EDITOR'S ARTICLES

Πόσο ασφαλές είναι το τρέξιμο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Πόσο ασφαλές είναι το τρέξιμο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Πώς επηρεάστηκε η ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων με την πανδημία

Πώς επηρεάστηκε η ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων με την πανδημία

Η Μαίρη Συναντσάκη εξηγεί με απλά λόγια τι πήγε λάθος με σποτ για το Συνέδριο Υπογονιμότητας

Η Μαίρη Συναντσάκη εξηγεί με απλά λόγια τι πήγε λάθος με σποτ για το Συνέδριο Υπογονιμότητας

Δώσε στο παιδί σου εμπειρίες, όχι αμέτρητα παιχνίδια

Δώσε στο παιδί σου εμπειρίες, όχι αμέτρητα παιχνίδια

Γιατί δεν πρέπει να πιέζουμε το παιδί να ζητήσει συγγνώμη

Γιατί δεν πρέπει να πιέζουμε το παιδί να ζητήσει συγγνώμη

«Μία γυναίκα οφείλει στον εαυτό της να γεννήσει επειδή εκείνη το θέλει», η ανάρτηση της Ελεονώρας Μελέτη

«Μία γυναίκα οφείλει στον εαυτό της να γεννήσει επειδή εκείνη το θέλει», η ανάρτηση της Ελεονώρας Μελέτη

6 πράγματα που κανείς δεν σου λέει για την καισαρική

6 πράγματα που κανείς δεν σου λέει για την καισαρική

Τι να κάνω όταν «βρέχει το κρεβάτι του»

Τι να κάνω όταν «βρέχει το κρεβάτι του»

Μερικές απλές συμβουλές για να φροντίσεις το σώμα σου λίγες ημέρες μετά τον τοκετό

Μερικές απλές συμβουλές για να φροντίσεις το σώμα σου λίγες ημέρες μετά τον τοκετό