Τα γυμναστήρια άνοιξαν μετά από σχεδόν επτά μήνες. Κατά τη διάρκεια της πολύμηνες καραντίνας κάποιοι κάναμε σπίτι γυμναστική, περπατούσαμε, τρέχαμε αλλά ως εκεί. Από χθες, τα γυμναστήρια άνοιξαν και πάλι και επαγγελματίες γυμναστές θα είναι εκεί να μας συμβουλεύσουν και να μας καθοδηγήσουν κατάλληλα.

Ωστόσο, αν είχες αφήσει στην άκρη τη γυμναστική αυτούς τους μήνες, τότε σίγουρα θα χρειαστείς κάποιες συμβουλές για να μπεις ξανά στην προπονητική ρουτίνα σου.

Οι προσδοκίες

Μην σκέφτεσαι σε τι επίπεδο ήσουν πριν την καραντίνα. Ξεκίνα με χαμηλές προσδοκίες και μην κουράζεις το σώμα σου αν βλέπεις πως «δεν πάει άλλο». Χρειάζεσαι χρόνο να επανέλθεις και πρέπει με υπομονή και επιμονή να περιμένεις. Μην απογοητευτείς αν δεν καταφέρεις να βγάλεις το πρόγραμμα με τη μία.

Μην ξεκινήσεις με έντονη άσκηση

Αν για επτά μήνες δεν έκανες πολλά πράγματα, τότε το σώμα σου σίγουρα θα χρειαστεί χρόνο προσαρμογής. Ξεκίνα με χαμηλή κάρντιο και βάρη στα μισά κιλά απ’ ότι σήκωνες πριν το lockdown. Αν πιέσεις πολύ τον εαυτό σου κινδυνεύεις από τραυματισμό αλλά και να επιστρέψεις στην …άνεση του καναπέ.

Μείνε στα βασικά

Ξεκίνα από τα βασικά ώστε να «χτίσεις» ξανά το fitness level σου. Λίγα βάρη, μικρές αποστάσεις, ήπια μορφή άσκησης.

Προγραμμάτισε την ώρα της άσκησης

Το πιο σημαντικό είναι να πηγαίνεις στο γυμναστήριο. Ο πιο σίγουρος τρόπος είναι το να έχεις προγραμματίσει την ώρα και να την έχεις εντάξει μέσα στην ημέρα σου. Πριν ή μετά τη δουλειά, αφιέρωσε μία ώρα για το δικό σου wellbeing.

Διατάσεις

Η σημασία των διατάσεων πριν και μετά την προπόνηση είναι υψίστης σημασίας όπως ξέρεις. Προετοίμασε σωστά το σώμα σου πριν, και ξεκούρασε τους μύες μετά. Μην αμελείς τις διατάσεις γιατί κάνουν το σώμα πιο επιρρεπή σε τραυματισμούς.

 

Photo by LOGAN WEAVER from Unsplash

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES

MORE EDITOR'S ARTICLES

Πόσο ασφαλές είναι το τρέξιμο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Πόσο ασφαλές είναι το τρέξιμο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Πώς επηρεάστηκε η ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων με την πανδημία

Πώς επηρεάστηκε η ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων με την πανδημία

Η Μαίρη Συναντσάκη εξηγεί με απλά λόγια τι πήγε λάθος με σποτ για το Συνέδριο Υπογονιμότητας

Η Μαίρη Συναντσάκη εξηγεί με απλά λόγια τι πήγε λάθος με σποτ για το Συνέδριο Υπογονιμότητας

Δώσε στο παιδί σου εμπειρίες, όχι αμέτρητα παιχνίδια

Δώσε στο παιδί σου εμπειρίες, όχι αμέτρητα παιχνίδια

Γιατί δεν πρέπει να πιέζουμε το παιδί να ζητήσει συγγνώμη

Γιατί δεν πρέπει να πιέζουμε το παιδί να ζητήσει συγγνώμη

«Μία γυναίκα οφείλει στον εαυτό της να γεννήσει επειδή εκείνη το θέλει», η ανάρτηση της Ελεονώρας Μελέτη

«Μία γυναίκα οφείλει στον εαυτό της να γεννήσει επειδή εκείνη το θέλει», η ανάρτηση της Ελεονώρας Μελέτη

6 πράγματα που κανείς δεν σου λέει για την καισαρική

6 πράγματα που κανείς δεν σου λέει για την καισαρική

Τι να κάνω όταν «βρέχει το κρεβάτι του»

Τι να κάνω όταν «βρέχει το κρεβάτι του»

Μερικές απλές συμβουλές για να φροντίσεις το σώμα σου λίγες ημέρες μετά τον τοκετό

Μερικές απλές συμβουλές για να φροντίσεις το σώμα σου λίγες ημέρες μετά τον τοκετό