Δεν είναι λίγες οι φορές που διαβάζεις στο διαδίκτυο μια συμβουλή και αμέσως την εφαρμόζεις στην πράξη ως υγιεινή ή ιδανική για εσένα, έτσι ώστε να βρεις τη «λύση» στην αυξημένη όρεξη σου ή στην επιθυμία σου να χάσεις βάρος, όμως τις περισσότερες φορές καλό είναι να φιλτράρουμε τις πληροφορίες, να συμβουλευόμαστε κάποιον ειδικό, αλλά κυρίως να ρωτάμε τον εαυτό μας αν αυτό που επιλέγουμε ως «λύση» ενισχύει την καλή σχέση μας με το φαγητό.

Αν κάνεις κάποια από τα ακόλουθα ίσως πρέπει να σκεφτείς για ποιο λόγο περιορίζεις τον εαυτό σου, αν η επιλογή σου βοηθάει τη σχέση σου με το φαγητό ή ακόμη κι αν σε βοηθάει να αλλάξεις τις συνήθειες σου.

Μασάς τσίχλα ή πίνεις πολύ νερό αντί να φας κανονικό φαγητό, ελπίζοντας πως θα χάσεις βάρος

Η τσίχλα μπορεί να μειώσει λίγο το αίσθημα πείνας και το νερό είναι ακρογωνιαίος λίθος για την υγεία και το σώμα μας, ωστόσο δεν θα σε αδυνατίσουν.

Επιλέγεις να τρως μόνο light προϊόντα ή υποκατάστατα γιατί σε κάνουν να πιστεύεις ότι μπορείς να φας παραπάνω από το φυσιολογικό

Τα προϊόντα αυτά δεν είναι κακά ή καλά, όμως ενισχύουν την ανάγκη να τα διαλέξεις λόγω ετικέτας, αντί να καταναλώσεις αυτό που πραγματικά θέλεις να φας.

 

Διάβασε ακόμα δύο «ένοχες» συνήθειες στο elle.gr

 

 

Photo by karley saagi from Pexels