Τα σκαμπανεβάσματα στη διάθεσή μας, κάνουν την εμφάνιση τους ολοένα και περισσότερο. Με ό,τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην καθημερινότητα, είναι λογικό να παρατηρούνται αυξομειώσεις. Το σημαντικό είναι, να νιώθεις ότι μπορείς να ξεφύγεις από αυτό με άμεσους και εύκολους τρόπους. Παρακάτω θα δεις πράγματα που μπορείς να εντάξεις στη καθημερινότητα σου και ενδεχομένως να κάνεις και προληπτικά, ώστε να αποφύγεις την πτώση στη διάθεσή σου.

Θέσε ρεαλιστική λίστα με τις προτεραιότητες σου

Το άγχος που σε καταβάλει ώστε να προλάβεις ό,τι έχεις να κάνεις, δε βοηθά στη διατήρηση της καλής διάθεσης. Στη προσπάθεια σου να τα προλάβεις όλα, εξαντλείς τον εαυτό σου και δε σε ευχαριστεί το τελικό αποτέλεσμα. Για αυτό, είναι σημαντικό να θέσεις ρεαλιστική λίστα με τις προτεραιότητες σου και να επιτρέπεις στον εαυτό σου το περιθώριο της μη τήρησης της. Σχεδόν ποτέ τα πράγματα δεν πάνε όπως προγραμματίζονται. Κάνεις το καλύτερο που μπορείς να προλάβεις όσα περισσότερα μπορείς και παράλληλα, διατηρείς τη θετικότητα στη διάθεσή σου.

Κάνε λίγη γυμναστική

Τι καλύτερο από το να γεμίσεις ενδορφίνες και να προσφέρεις τον εαυτό σου έτσι τη καλύτερη διάθεση; Το σώμα συνδέεται άμεσα με τη διάθεση μας. Η αδράνεια του ή ακόμα και η υπερκόπωση του, συντελούν στη πτώση της διάθεσης. Η ένταξη της γυμναστικής στο πρόγραμμα σου θα σε βοηθήσει στο να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου. Σίγουρα όταν υπάρχει πτώση στη διάθεση, η πρώτη σκέψη δεν είναι να κάνεις γυμναστική. Για αυτό, θα ήταν καλύτερο να κρατήσεις μια σταθερή ώρα που γυμνάζεσαι ώστε να ξέρει το σώμα σου οτι θα κάνει κάτι που θα απολαύσει. Έτσι, προλαβαίνεις και τις αυξομειώσεις.

Διάβασε ακόμε 3 tips που θα σου φτιάξουν τη διάθεση, στο elle.gr