Γιατί δε χάνω βάρος;

BODY by ΒΑΣΩ

Ξεκίνησες δίαιτα μετά τις ατασθαλίες της καραντίνας και σκεφτόμενη πως πλησιάζει το καλοκαίρι, είσαι συνεπής στο πρόγραμμα του διατολόγου αλλά δε χάνεις γραμμάριο;;  . Όχι δε φταίει η ζυγαριά σου! Τι φταίει και δεν χάνεις βάρος; 

Ας δούμε για ποιούς λόγους δε χάνουμε κιλά παρά την προσπάθεια που καταβάλουμε:

Κάνεις γυμναστική με βάρη;
Εάν η δίαιτα γίνεται ταυτόχρονα με άσκηση και ειδικά γυμναστική με βάρη, είναι πολύ πιθανό η ζυγαριά να μην δείχνει την αντίστοιχη απώλεια βάρους. Αυτό οφείλεται, σύμφωνα με τους ειδικούς, στο γεγονός ότι η άσκηση κάνει τους μυς να αποθηκεύουν υδατάνθρακες με την μορφή γλυκογόνου, διαδικασία που οδηγεί και σε κατακράτηση νερού μέσα στον μυ η οποία μπορεί να φτάσει έως και 1-2 κιλά παραπάνω στη ζυγαριά. Προσπάθησε, λοιπόν, να συνδυάζεις άσκηση και τροφές με τον σωστό τρόπο. 

Δεν πίνεις πολύ νερό
 Η αφυδάτωση δημιουργεί προβλήματα στη σωστή λειτουργία του οργανισμού και κάπως έτσι όλα επιβραδύνονται. Ναι, και η διαδικασία απώλεια βάρους. 

Τρως πολύ γρήγορα
Η ανηψιά μου τρώει ένα πιάτο φαγητό σε μία ώρα! Σύμφωνα με αρκετές έρευνες, όταν τρως το φαγητό σου πολύ γρήγορα, το σώμα σου δεν έχει το χρόνο να στείλει το σωστό μήνυμα στον εγκέφαλό σου και να του πει ότι μόλις χόρτασες. Για να τον ξεγελάσεις, δοκίμασε να μασάς το φαγητό σου περισσότερες φορές ή να τρως το κυρίως σου με το αντίθετο χέρι. Έτσι, θα σου πάρει πιο πολύ χρόνο μέχρι το πιάτο να αδειάσει.

Το Σαββατοκύριακο του δίνεις και καταλαβαίνει!!

Τα Σαββατοκύριακα είμαστε πολύ περισσότερο στο σπίτι,αν κάνουμε πιο συχνές επισκέψεις στο ψυγείο μας είναι σίγουρο πως θα χαλάσει η προσπάθεια της εβδομάδας.

Προσπάθησε να περιορίσεις τις… παρασπονδίες του Σαββατοκύριακου!  Πιές και ένα ποτήρι κρασί, αλλά μη το συνοδεύσεις με γεύμα. Αν θες να φας ένα γλυκό  μην πιεις και αλκοόλ . Επίσης, απέφυγε την “ελεύθερη μέρα” στις δίαιτες. Αν το παρακάνεις με όλα τα γεύματα της “ελεύθερης μέρας”, τότε δύσκολα θα χάσεις τα κιλά που θέλεις!

 

Το παρακάνεις με μία και μόνο υγιεινή τροφή

 Μη το παρακάνεις με το υγιές διαιτητικό λίπος μαζί με άλλα υγιεινά τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των δημητριακών ολικής αλέσεως.

Το λίπος έχει πάνω από τις διπλάσιες θερμίδες σε σχέση με τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες. Έτσι, οι λιπαρές θερμίδες, ακόμα και αν είναι υγιεινές, αυξάνονται εύκολα στο τελικό σύνολο θερμίδων της ημέρας. Οι ολόκληροι σπόροι έχουν τρεις φορές περισσότερους υδατάνθρακες από τα μη-αμυλούχα λαχανικά ανά μερίδα, έτσι και πάλι, το μέγεθος της μερίδας παίζει σημαντικό ρόλο.

Φρόντισε να ελέγχεις τις μερίδες σου και μη το παρακάνεις με τη ποσότητα!

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES

MORE EDITOR'S ARTICLES

Η NEF-NEF δημιουργεί το νέο μας καταφύγιο

Η NEF-NEF δημιουργεί το νέο μας καταφύγιο

Τα πιο νόστιμα Πασχαλινά κρητικά καλτσούνια!

Τα πιο νόστιμα Πασχαλινά κρητικά καλτσούνια!

Το κόκκινο ριζότο του σεφ Πάνου Ιωαννίδη

Το κόκκινο ριζότο του σεφ Πάνου Ιωαννίδη

Τι μας άρεσε και τι περιμένουμε απο το NETFLIX

Τι μας άρεσε και τι περιμένουμε απο το NETFLIX

Επέλεξε τρόφιμα με μηδενικές θερμίδες και τρόφιμα που ενισχύουν τον μεταβολισμό!Ποια είναι αυτά;

Επέλεξε τρόφιμα με μηδενικές θερμίδες και τρόφιμα που ενισχύουν τον μεταβολισμό!Ποια είναι αυτά;

Τα ωραιότερα κουρέματα για την Άνοιξη!Κλείσε ραντεβού στο κομμωτήριο από τώρα!

Τα ωραιότερα κουρέματα για την Άνοιξη!Κλείσε ραντεβού στο κομμωτήριο από τώρα!

Γνωρίστε το Κ.Ε.Φ.Α.Π ένα κέντρο ξεχωριστής φροντίδας για τα παιδιά

Γνωρίστε το Κ.Ε.Φ.Α.Π ένα κέντρο ξεχωριστής φροντίδας για τα παιδιά

Οδηγίες για μελλοντικούς μπαμπάδες

Οδηγίες για μελλοντικούς μπαμπάδες

Με αυτά τα παιχνίδια από ανακυκλώσιμα υλικά το μωρό σου παίζει ανακυκλώνοντας

Με αυτά τα παιχνίδια από ανακυκλώσιμα υλικά το μωρό σου παίζει ανακυκλώνοντας