Αυτή είναι η στάση της yoga που πρέπει να κάνεις για να έχεις καλύτερο ύπνο

Υγεία

Elle.gr , 02-04-2021

Τα πλεονεκτήματα της yoga είναι πολλά και σημαντικά. Εκτός από τη σωματική ευεξία και δύναμη που προσφέρει, βοηθά επίσης στην καταπολέμιση του άγχους και της πέψης! Αυτό που ίσως δεν γνώριζες όμως είναι πως συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία του ύπνου. Τα αποτελέσματα μιας έρευνας σχετικής με την αϋπνία απο το Πανεπιστήμιο του Harvard, δείχνουν πως αυτοί που ασκούν τη yoga συστηματικά για περισσότερο από 2 μήνες, κοιμούνται περισσότερο και καλύτερα.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Debra (@debjeanmarie)

Ακόμη όμως και αν δεν είσαι yogi expert ή δεν επιλέγεις αυτού του είδους τη γυμναστική, δε σημαίνει πως δε μπορείς να ωφεληθείς από τα πλεονεκτήματά της. Η πιο βοηθητική πόζα για τον ύπνο, ούτως η άλλως δεν είναι η πιο απαιτητική. Ονομάζεται viparita karani, ή απλά πόδια στον τοίχο.

Αυτή η εκδοχή της yoga πόζας είναι μια από τις πιο εύκολες και συνήθως εφαρμόγεται στο τέλος της πρακτικής για αποσυμπίεση. Λέγεται όμως πως ακόμη κι αν δεν έχεις χρόνο για ένα ολοκληρωμένο yoga flow session, η στάση αυτή μπορεί να βοηθήσει από μόνη της. Συγκεκριμένα, βοηθά προώθηση της ροής των λεμφών, στη βελτίωση της κυκλοφορίας, στην ανακούφιση από το πιάσιμο χαμηλά στην πλάτη, στις κράμπες πόδια και τέλος όντως βελτιώνει τον ύπνο σου.

Διάβασε στο elle.gr, πώς να εξασκήσεις την πόζα yoga «Legs up the Wall» για καλύτερο ύπνο