Οι 8 βασικές αρχές μια υγιεινής διατροφής

Guest Editors

Μία υγιεινή διατροφή δεν είναι δύσκολο να την ακολουθήσουμε. Μπορείτε να ακολουθήσετε αυτές τις 8, απλές, βασικές αρχές και η υγιεινή διατροφή θα γίνει τρόπος ζωής.

  • Ακολουθήστε μια διατροφή με ποικίλα τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων. Καταναλώστε σπανιότερα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη και ζωικό λίπος.
  • Προτιμήστε προϊόντα χαμηλά σε ζάχαρη, περιορίστε την κατανάλωση απλών σακχάρων από γλυκά, αναψυκτικά , χυμούς τύπου νέκταρ, μαρμελάδες. Τα τρόφιμα αυτά θα πρέπει να τα καταναλώνετε σπανιότερα και με προσοχή.
  • Διατηρείστε μέτρο στα γαλακτοκομικά προϊόντα και συμβουλευτείτε τις ειδικές οδηγίες αναλόγως ηλικίας, κύησης και λοιπών ιδιαίτερων καταστάσεων.
  • Αποφύγετε τρόφιμα πλούσια σε αλάτι ( αλμυρά σνακ, παστά, αλλαντικά, επεξεργασμένα τρόφιμα, αλατισμένους ξηρούς καρπούς.
  • φροντίστε να καταναλώνετε καθημερινά 5 μικρομερίδες από φρούτα και λαχανικά
  • Το ελαιόλαδο θα πρέπει να είναι το βασικό λίπος και το βασικό έλαιο της διατροφής σας και μπορείτε να το χρησιμοποιείτε καθημερινά με μέτρο . Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά και σε μονοακόρεστα λιπαρά, ευεργετικά για την υγειά της καρδιάς αλλά και ιδανική πηγή τοκοφερόλης (βιταμίνη Ε),η οποία προάγει την υγεία του δέρματος και των αγγείων.
  • Επίσης τρώτε συχνά Ω λιπαρά οξέα ( από ξηρούς καρπούς, ψάρια, φυτικά λιπαρά όπως ξηροί καρποί και σπόροι, αβοκάντο)
  • Έμφαση σε δημητριακά ολικής αλέσεως και όσπρια. Επίσης προτιμήστε ζυμαρικά και ρύζι ολικής αλέσεως, μην ξεχνάτε ότι αυτού του τύπου οι υδατάνθρακες αποτελούν τη βάση της μεσογειακής διατροφής

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES