Για να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας, χρειάζεται υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή στα πλαίσια πάντα ενός υγιεινού και ήρεμου τρόπου ζωής. Μόνο έτσι θα έχουμε περισσότερη ενέργεια και θα νιώθουμε παράλληλα ευεξία.

Υπάρχουν αρκετοί μύθοι γύρω από την τόνωση της άμυνας του οργανισμού μας, γι αυτό ας εστιάσουμε σε αυτά που πραγματικά μας βοηθούν να είμαστε οργανικά ισχυρότεροι απέναντι σε “εισβολές”.

Αντί για πολλά και διαφορετικά συμπληρώματα διατροφής

χρειάζεσαι επάρκεια σε θρεπτικά συστατικά, ποικιλία στις ομάδες τροφίμων και ικανοποιητική πρόσληψη πρωτεΐνης. Μην ξεχνάς πως μέσω της τροφής ο οργανισμός απορροφά και αποθηκεύει μεγαλύτερο ποσοστό των προσλαμβανόμενων συστατικών και αντιοξειδωτικών.

Αντί για αποτοξινωτικές δίαιτες ή δίαιτες που βασίζονται σε αποκλειστική κατανάλωση φρούτων και λαχανικών

χρειάζεσαι φρούτα και λαχανικά καθημερινά, κατά προτίμηση εποχής. Ιδανικά πρέπει να καταναλώνονται στα πλαίσια ενός γεύματος (λαχανικά με το φαγητό) ή σαν σνακ (φρούτα με τυρί ή με ξηρούς καρπούς).

Αντί για πολλούς χυμούς και πολλά ροφήματα φρούτων

χρειάζεσαι ενυδάτωση με αρκετό νερό μέσα στην ημέρα, φρέσκα φρούτα και κάποιες φορές χυμό από φρέσκα φρούτα στο πρωινό σου ή στα σνακ σου.

Αντί για extra σκευάσματα με αντιοξειδωτικά συστατικά

χρειάζεσαι αύξηση κατανάλωσης τροφών που αποτελούν πηγές αντιοξειδωτικών όπως: ξηρούς καρπούς, κόκκινα φρούτα, αποξηραμένα φρούτα και λαχανικά, ιδίως: μπρόκολο, άγρια χόρτα, σπανάκι και πιπεριές.

Εάν μάλιστα, προσθέσεις στην καθημερινή σου ρουτίνα ροφήματα από άγρια βότανα της ελληνικής φύσης όπως: τσάι του βουνού, φασκόμηλο, μελισσόχορτο κ.α.. τότε θα έχεις αυξήσει ακόμη περισσότερο την ποσότητα αλλά και την ποικιλία αντιοξειδωτικών ουσιών.

Μην ξεχνάς, πως μαζί με τα παραπάνω ο επαρκής ποιοτικός ύπνος , η θετική αντιμετώπιση των πραγμάτων και οι αισιόδοξες σκέψεις, μπορούν να κάνουν θαύματα στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας.

 

Photo: Pexels – Alex Azabache

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES