Τώρα που η τηλεργασία είναι απαραίτητη στους περισσότερους επαγγελματικούς κλάδους, είναι μια ευκαιρία να διαμορφώσεις πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες ή ένα πιο ισορροπημένο πλαίσιο διατροφής.

Η μεγαλύτερη παγίδα, όταν εργάζεσαι από το σπίτι, είναι να ξεχαστείς και να μείνεις με άδειο στομάχι για πολλές ώρες ή αντίθετα να παρασυρθείς σε ένα άνευ μέτρου τσιμπολόγημα, χωρίς συγκεκριμένο πλάνο γευμάτων.

Για να αποφύγεις τις παραπάνω καταστάσεις και παράλληλα για να βελτιώσεις την απόδοση και την συγκέντρωσή σου, μπορείς να οργανωθείς ως εξής:

φτιάξε τη λίστα με τα ψώνια σου και προμηθεύσου μόνο θρεπτικά συστατικά που θα απαρτίζουν τα σνακ σου, ώστε να μην έχεις πρόσβαση σε ανθυγιεινές επιλογές (προτίμησε να έχεις πάντα στο σπίτι κρακεράκια ολικής, αποξηραμένα φρούτα, ανάλατους ξηρούς καρπούς, παστέλι, τυρί, φρέσκα φρούτα, γιαούρτι)

προγραμμάτισε το μαγείρεμα της εβδομάδας: Μπορείς να μαγειρεύεις ανά δύο ημέρες και να προετοιμάζεις το φαγητό σου από το βράδυ. Γεύματα για τα οποία δεν θα χρειαστείς πολύ χρόνο είναι λόγου χάρη: τα βραστά όσπρια, τα βραστά ζυμαρικά, ψητό ή βραστό κοτόπουλο, έτοιμα πλυμένα λαχανικά στο ψυγείο, ώστε να μην χάνεις χρόνο κατα τη διάρκεια της εργασίας σου. Ακόμη και εάν δεν προλάβεις κάποια μέρα να έχεις έτοιμο το φαγητό σου από την προηγούμενη, μπορείς να φτιάξεις μία πλούσια σαλάτα με ξηρούς καρπούς, λαχανικά, αποξηραμένα φρούτα και τυρί ή κοτόπουλο ή το πιο εύκολο… βραστό αυγό!

-Το οικείο περιβάλλον του σπιτιού σου  μπορεί να αποτελέσει ιδανική συνθήκη για να κάνεις το διάλειμμα σου με ηρεμία και να καταναλώσεις το γεύμα σου αργά και χωρίς άγχος. Η κατανάλωση της τροφής μας, σε ήρεμο περιβάλλον, βοηθά την διαδικασία της πέψης!

Μην αμελήσεις το νερό. Έχε πάντα στο γραφείο σου, ακριβώς δίπλα σου, στο χώρο που δουλεύεις ένα μεγάλο μπουκάλι νερό, ώστε να γεμίζεις συχνά το ποτήρι σου και να ενυδατώνεσαι επαρκώς.

Τέλος, όποτε έχεις ανάγκη να τσιμπολογήσεις, παρότι έχεις κάνει κανονικά τα γεύματά σου, μπορείς να καταναλώσεις στικς φρέσκων λαχανικών (όπως αγγούρι, κολοκυθάκι, καροτάκι, σέλερυ).

Προσπάθησε να εφαρμόσεις τα παραπάνω και χωρίς να το καταλάβεις θα έχεις διαμορφώσει ένα πιο σταθερό και υγιεινό πρόγραμμα καθημερινής διατροφής .

 

Photo: Unsplash – Charlie Marusiak

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES