Οικογενειακώς στο Mediterranean Cosmos για να ανακαλύψουμε τον εντυπωσιακό κόσμο των δεινοσαύρων!

Δράσεις

4moms team , 13-10-2020

Τo  «Mediterranean Cosmos»  είναι ένας χώρος με περισσότερες από 200 διαφορετικές επιλογές για αγορές, πάνω από 30 επιλογές διασκέδασης και φαγητού με επώνυμες εμπορικές αλυσίδες και χώρους αναψυχής και διασκέδασης για όλη την οικογένεια. Είναι το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στην Βόρεια Ελλάδα. Είναι ένας μοναδικός προορισμός που επισκέπτονται τόσο οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, των γύρω πόλεων και περιοχών, αλλά και τουρίστες.

Σαν τουρίστες θα βρεθούμε και εμείς εκεί σε λίγες μέρες για έναν μοναδικό λόγο που έχει ξετρελάνει τα παιδιά!

Από τις 5 Οκτωβρίου έως και τις 7 Νοεμβρίου, το Mediterranean Cosmos, υποδέχεται την πιο «άγρια παρέα» και μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε τον εντυπωσιακό κόσμο των δεινοσαύρων!

Σε λίγες ημέρες γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου και δεν θα μπορούσαμε να βρούμε καλύτερη ευκαιρία να βρεθούμε στην συμπρωτεύουσα και να ταξιδέψουμε μερικές δεκάδες εκατομμύρια χρόνια πίσω στο παρελθόν.

Μικροί και μεγάλοι ανυπομονούμε να απολαύσουμε τους τεράστιους και αγαπημένους δεινόσαυρους που με εντυπωσιακές κινήσεις, χρώματα, υφές και επιβλητικούς ήχους θα μας παρασύρουν στα χνάρια τους.

Ο Βραχιόσαυρος που απολαμβάνει το γεύμα του στο φυσικό του περιβάλλον, ο «αιχμάλωτος» Βελοσιράπτορας, ο επιβλητικός Τρικεράτοπας και ο ιπτάμενος Πτερόσαυρος είναι μερικοί από τους δεινόσαυρους που θα βρείτε στους χώρους του εμπορικού κέντρου.

Φυσικά, από την παρέα των δεινοσαύρων δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ένα από τα δεινότερα σαρκοφάγα, ο πιο γνωστός δεινόσαυρος που έζησε στον πλανήτη μας, ο κολοσσιαίων διαστάσεων προϊστορικός θηρευτής Τυραννόσαυρος Ρεξ!!

Όταν ανακοινώσαμε στα παιδιά ότι θα πάμε στην Θεσσαλονίκη για την 28η Οκτωβρίου και θα περάσουμε μια ημέρα στο Mediterranean Cosmos, δεν άργησαν να ξεκινήσουν την περιήγηση στην ιστοσελίδα για να ετοιμάσουν το πρόγραμμα που θα ακολουθήσουν. Οι φωτογραφίες των δεινοσαύρων μας εντυπωσίασαν και μας δημιούργσαν μεγαλύτερο ενθουσιασμό και ανυπομονησία για την εμπειρία που θα ζήσουμε όλοι μαζί.

Εκτύπωσαν την λίστα με τα καταστήματα, σημείωσαν εκείνα που θέλουν να επισκεφθούν και μαζί με τις φωτογραφίες των δεινοσαύρων έτοιμοι για ταξίδι!

MediterraneanCosmos.gr