Εγκυμοσύνη και ζέστη: 5 tips να αντιμετωπίσεις τον καύσωνα

Εγκυμοσύνη - Βρέφη

Το καλοκαίρι είναι εδώ και οι πρώτες ζέστες έχουν ήδη ξεκινήσει.

Ειδικότερα στο τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, το καλοκαίρι και η ζέστη μπορεί να σε ταλαιπωρήσει πολύ.

Το μεγαλύτερο θέμα της ημέρας σου μπορεί να είναι ο ύπνος που ούτως ή άλλως είναι δύσκολος με τη μεγάλη κοιλίτσα και αν προσθέσεις και τη ζέστη, τότε μπορεί να μένεις ξύπνια για πολλές ώρες.

Τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις τις υψηλές θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

-Δρόσισε τα πόδια σου: Αν τα πόδια και τα χέρια σου είναι δροσερά θα μειώσουν τη θερμοκρασία του σώματός σου. Οπότε, μία καλή λύση είναι να βάλεις τα πόδια σου σε μία λεκάνη με δροσερό νερό ή ακόμη και σε μία πλαστική πισίνα στο μπαλκόνι. Απόλαυσε το βιβλίο σου με τα πόδια σου στο νερό. Αυτό θα βοηθήσει και το πρήξιμο, οπότε παίρνει έξτρα πόντους! Αν είσαι στη δουλειά, τότε μπορείς να πλένεις με κρύο νερό τα χέρια σου ή ακόμη και να χρησιμοποιείς σπρέι με δροσερό νερό.

-Ο ανεμιστήρας είναι φίλος σου: Ένας ανεμιστήρας μπορεί να αποδειχτεί σωτήριος για εκείνες τις ζεστές ημέρες και είναι πολύ πιο ασφαλής από το κλιματιστικό.

-Κολύμπι: Εντάξει, αυτό είναι το πιο προφανές, όμως έπρεπε να συμπεριληφθεί σε μία λίστα για ανάσες δροσιάς το καλοκαίρι.

-Επέλεξε τις ώρες της ημέρας: Αν έχεις να κάνεις δουλειές έξω και χρειάζεται να περπατήσεις, τότε απέφυγε τις μεσημεριανές ώρες. Προτίμηση ή πολύ νωρίς το πρωί, ή το απόγευμα, ώστε η θερμοκρασία να είναι σημαντικά μειωμένη και να μην είναι η ζέστη αποπνιχτική.

-Μη ξεχνάς την ενυδάτωση: Το No1 είναι αυτό. Να πίνεις πολλά και δροσερά υγρά ώστε το σώμα σου να είναι ενυδατωμένο καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES