Ύπνος και εγκυμοσύνη: Συμβουλές ώστε να κοιμάσαι καλύτερα

Εγκυμοσύνη - Βρέφη

4moms team , 03-07-2020

Ο ύπνος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να σας δυσκολέψει αρκετά καθώς μπορεί να γυρίζετε συνεχώς χωρίς να μπορείτε να ΄βολευτείτε΄. Οι μέλλουσες μαμάδες αντιμετωπίζουν συχνά πρόβλημα με τον ποιοτικό νυχτερινό ύπνο με το 66% έως και 94% των γυναικών να αναφέρει πως έχει δυσκολίες στον ύπνο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ο βραδινός ύπνος στο πρώτο τρίμηνο είναι πιο εύκολος, όμως όσο προχωρά η κύηση και η κοιλίτσα μας μεγαλώνει, τόσο λιγότερο θα βολεύεστε. Τα μαξιλάρια εγκυμοσύνης είναι μία καλή λύση που αξίζει να δοκιμάσετε.

Η πιο δημοφιλής στάση ύπνου είναι στο πλάι με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια και κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου με ένα μαξιλάρι εγκυμοσύνης.

Ωστόσο, εκτός από τη στάση του ύπνου, υπάρχουν και μερικά ακόμη tips που εγγυόνται έναν καλύτερο ύπνο. Μπορείτε να πίνετε λιγότερο νερό κατά τη διάρκεια της νύχτας ώστε να μη χρειαστεί να ξυπνάτε συχνά για τουαλέτα. Να ακούτε λίγη χαλαρωτική μουσική ώστε να χαλαρώσετε και να έχετε φάει ελαφριά μερικές ώρες πριν τον ύπνο.

 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES