Κεράσια: Τα οφέλη για την υγεία μας

Guest Editors

Ένα από τα πιο αγαπημένα ανοιξιάτικα φρούτα  (τα απολαμβάνουμε μέχρι αρχές καλοκαιριού) είναι τα κεράσια.

Όπως όλα τα  έντονα κόκκινα φρούτα είναι πολύ πλούσια σε  αντιοξειδωτικά συστατικά και πολλές και διαφορετικές βιταμίνες.

Τα αγαπάμε γιατί πέρα από νόστιμα μας προσφέρουν απλόχερα πολλά οφέλη, όπως άλλωστε και κάθε φρούτο εποχής.

Τα κυριότερα από αυτά είναι τα εξής:

Αντιφλεγμονώδη δράση: Ιδιαίτερα πλούσια σε ανθοκυανίνες γνωστές για την αντιφλεγμονώδη δράση τους . Επίσης πλούσια σε μελατονίνη, αντιοξειδωτική ουσία , η οποία φαίνεται να έχει ανακουφιστική δράση σε περιπτώσεις ευερεθιστότητας , πονοκεφάλων και νευρικότητας. Επιπλέον, η λουτεΐνη, η ζεαξανθίνη και το β-καροτένιο, έχουν επίσης ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες και μπορεί να έχουν θετική επίδραση στην αποφυγή σοβαρών ασθενειών όπως ο καρκίνος.

Χοληστερόλη: Στο πλαίσιο μιας υγιεινής και ισορροπημένης  διατροφής, οι φυτοστερόλες που περιέχουν συμβάλλουν στη μείωση των επιπέδων ολικής χοληστερόλης στο αίμα,.

Πλούσια πηγή καλίου

Βιταμίνες: Τα κεράσια αποτελούν πλούσια πηγή βιταμινών Α, συμπλέγματος Β, βιταμίνης C

Και τέλος περιέχουν σίδηρο και Μαγνήσιο.

Για όλους αυτούς τους λόγους αποτελούν και μία ιδανική τροφή για ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

 

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES