Πως συμπεριλαμβάνω ελεύθερα γεύματα στο πλαίσιο μίας διατροφής

Guest Editors

Μία από τις συχνές ερωτήσεις που δέχομαι ως διαιτολόγος, είναι η εξής  “Πότε μπορώ να κάνω ελεύθερο γεύμα ή να ακολουθήσω μία ελεύθερη, σε επιλογές γευμάτων, ημέρα”.

Το ζήτημα που προκύπτει σε αυτή την περίπτωση, είναι πως η διατροφή που αφορά την καθημερινότητά σας δεν θα πρέπει να είναι τελείως ξένη ή αντίθετη από ότι σας αρέσει και σας ευχαριστεί, Επίσης θα πρέπει να προσαρμόζεται στο ημερήσιο πρόγραμμά σας και αν είναι όσο το δυνατόν κοντά στο οικογενειακό σας πλάνο.

Ουσιαστικά, αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάτε είναι πως κάθε ημέρα η διατροφή σας θα πρέπει να σας γεμίζει με θετικά συναισθήματα αλλά και με αίσθηση ευχαρίστησης. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εντάξετε στην καθημερινότητά σας όλα όσα σας αρέσουν με ελάχιστες,ίσως, εξαιρέσεις.

Όπως με όλα τα πράγματα στη ζωή, το σπουδαιότερο είναι να υπάρχει ένας άξονας στη δομή της διατροφής σας που θα βασίζεται τόσο στις προτιμήσεις σας , όσο και στις συστάσεις που διέπουν μία ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή.

Μην ξεχνάτε ότι, εφόσον η διατροφή είναι προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες, τηρώντας τις απαραίτητες ισορροπίες , τότε όχι μόνο θα σας βοηθήσει να να χάσετε βάρος  αλλά και να νιώσετε πιο υγιείς.

Είναι σημαντικό όποτε νιώθετε την ανάγκη για ένα φαγητό που σας έχει λείψει ή όποτε θέλετε οπωσδήποτε να καταναλώσετε το αγαπημένος σας γλυκό, να το απολαύσετε χωρίς ενοχές.

Μην ξεχνάτε επίσης , πως αυτό που μετράει είναι τι κάνουμε καθημερινά και τι διατροφικές συνήθειες- διατροφική συμπεριφορά έχουμε συνολικά και όχι 1 φορά σε διάστημα 1 εβδομάδος ή και περισσότερο.

Ακολουθήστε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής το οποίο θα σας προφέρει ελευθερία επιλογών, απόλαυση σε κάθε μπουκιά και θα σας βοηθήσει να επιτύχετε το στόχο σας.

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES