Η 6χρονη Νάστια είναι από τις πιο γνωστές YouTuber παγκοσμίως

Videos

4moms team , 12-05-2020

Η Αναστασία Ρατζίνσκαγια είναι μόλις 6 χρονών, αλλά είναι ήδη διάσημη και μια από τους πιο πλούσιους νεαρούς Youtuber.

Η Νάστια όπως είναι γνωστή, έχει γίνει σταρ, χάρη στα χαριτωμένα βιντεάκια που ανεβάζει στο κανάλι της, με τίτλο Like Nastya. Κερδίζει εκατομμύρια καθημερινές προβολές και βγάζει περισσότερα από 18 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Διαδίκτυο τον Δεκέμβριο, η μικρή σταρ, παίζει έναν σκληρό αστυνομικό. Στην αρχή του σκετς, το ξανθό κοριτσάκι κοιτάζει στον καθρέφτη και φοράει ένα καπέλο αστυνομικού. «Θα σας δώσω ένα μάθημα, εγκληματίες», λέει, χτυπώντας ένα μπαστούνι-παιχνίδι στην παλάμη του χεριού της. Για τα επόμενα λίγα λεπτά, περιπολεί έναν δρόμο, σφυρίζει, γυαλίζει το λαμπερό αστυνομικό σήμα της και επιβάλλει αυστηρά τον νόμο. Σε ένα σημείο, σταματά έναν απρόσεκτο οδηγό, τον οποίο παίζει ο πατέρας της και ο συχνός συμπρωταγωνιστής της, Γιούρι, ο οποίος προσπαθεί να ξεγλιστρήσει, δίνοντάς της χαρτονομίσματα. «Δωροδοκία!», φωνάζει τότε η μικρή. «Πήγαινε στη φυλακή, τώρα!».

Από τον Δεκέμβριο, όταν το βίντεο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο κανάλι της στο YouTube “Like Nastya”, στα ρώσικα, έχει περισσότερες από 90 εκατομμύρια προβολές. Μια άλλη επεξεργασμένη εκδοχή του βίντεο, για τους αγγλόφωνους θεατές, έκτοτε έχει άλλες 7 εκατομμύρια προβολές. Δύο επιπλέον εκδόσεις, που στα Ινδονησιακά και Κορεάτικα, έχουν περισσότερες από 2 εκατομμύρια προβολές από τον Φεβρουάριο. Οι ισπανικές και αραβικές εκδόσεις θα δημοσιευτούν σύντομα.

Ενώ η Νάστια είναι σχεδόν η πρώτη νεαρή που κερδίζει γέλια στο Διαδίκτυο με την ψεύτικη πειθαρχία ενός άτακτου γονέα, έχει επιτύχει ένα επίπεδο παγκόσμιας φήμης, που είναι σπάνιο για καλλιτέχνες κάθε ηλικίας. Ανάλογα με το μήνα, το “Like Nastya” ήταν το τρίτο ή το τέταρτο πιο δημοφιλές κανάλι στο YouTube στον κόσμο, σύμφωνα με το SocialBlade. Το ευρύτερο δίκτυο καναλιών της Νάστια, το οποίο μεταγλωττίζει τις παραστάσεις της σε εννέα διαφορετικές γλώσσες, δημιουργεί περίπου 100 εκατομμύρια προβολές την ημέρα.

Πέρυσι, χάρη στη δημοτικότητα και την παγκόσμια εμβέλεια της, η 6χρονη κέρδισε περισσότερα από 18 εκατομμύρια δολάρια από το YouTube. Το κανάλι της με τίτλο Like Nastya κατέλαβε την τρίτη θέση μεταξύ των πιο ακριβοπληρωμένων μπλόγκερ του YοuTube, σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Forbes.

Πρόσφατα, μετεγκαταστάθηκε με την οικογένειά της στη Νότια Φλόριντα, όπου συνεχίζουν να βγάζουν βίντεο για τους νέους θαυμαστές της σε όλο τον κόσμο. «Είναι η πρώτη οικογένεια που πραγματικά κατανοεί την ευκαιρία της παγκοσμιοποίησης», δήλωσε η Eyal Baumel, η οποία συμβουλεύει την Αναστασία και τους γονείς της σχετικά με τη στρατηγική τους στο YouTube, σε αντάλλαγμα για μια μείωση των διαφημιστικών τους πωλήσεων.

Στο παρελθόν, οι περισσότεροι δημιουργοί του YouTube δεν ένιωθαν υποχρεωμένοι να προσαρμόσουν τα βίντεό τους σε διαφορετικές διεθνείς αγορές, επειδή η υπηρεσία βίντεο είναι τεράστια και μπορεί να τους βοηθήσει να φτάσουν σε κάθε χώρα χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν για μεταγλώττιση. Η επιτυχία της Nastya μπορεί να αναγκάσει άλλες κορυφαίες ενέργειες του YouTube να επανεξετάσουν αυτήν τη στρατηγική. «Για κάποιο περιεχόμενο, η τοπική προσαρμογή μπορεί να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει τα έσοδα», δήλωσε η Baumel.

Η ιστορία της μικρής Youtuber Αναστασίας

Οι γονείς της, Γιούρι και Άννα, δεν μιλούν άπταιστα αγγλικά και η ιστορία που λένε για το παιδί-θαύμα τους, ήταν πάντα μυστηριώδης. Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης τηλεοπτικής συνέντευξης, που πραγματοποιήθηκε μέσω μεταφραστή, οι γονείς της δήλωσαν ότι δεν ονειρεύονταν διεθνή φήμη και περιουσία, όταν δημοσίευσαν το πρώτο τους βίντεο για το Nastya στο YouTube στις 25 Ιανουαρίου 2016, δύο ημέρες πριν από τα δεύτερα γενέθλιά της. Απλώς ήθελαν να αποδείξουν ότι δεν ήταν ετοιμοθάνατη.

Εκείνη την εποχή, οι γιατροί στο Κρασνοντάρ, μια πόλη με περισσότερους από 700.000 κατοίκους στη νότια Ρωσία όπου γεννήθηκε η Νάστια, πίστευαν ότι είχε εγκεφαλική παράλυση και ίσως να μην μιλούσε ποτέ. Αλλά η διάγνωσή τους, όπως είπαν οι γονείς της, ήταν λάθος. Όταν είδαν για πρώτη φορά την κόρη τους να σημειώνει σημαντική προφορική πρόοδο, ενθουσιάστηκαν και ήθελαν να το απαθανατίσουν σε βίντε, το οποίο έστειλαν στους γιατρούς της, στους συγγενείς τους και το δημοσίευσαν στο διαδίκτυο. «Δεν περιμέναμε κανένας άλλος να το παρακολουθήσει», είπε ο Γιούρι.

Για μήνες, όντως δεν το είχαν δει πολλοί άνθρωποι. Αλλά όπως αποδείχθηκε, όχι μόνο η κόρη τους μπορούσε να μιλήσει, αλλά είχε μια ισχυρή παρουσία στην οθόνη. Ήταν σαν έμπειρος επαγγελματίας. Τελικά, ένα κλιπ με τη Νάστια να παίζει με ένα πολύχρωμο «slime» είχε ως αποτέλεσμα να δουν το βίντεο δεκάδες χιλιάδες θεατές. «Ήταν εξωπραγματικό», είπε η μητέρα της Άννα. «Δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι συνέβαινε».

Καθώς το κοινό της Νάστια μεγάλωσε, οι γονείς της υπέβαλαν αίτηση για το πρόγραμμα συνεργατών του YouTube, στο οποίο οι δημιουργοί βίντεο δέχονται μειώσεις στα έσοδα που προκύπτουν από τις διαφημίσεις που φορτώνει αυτόματα το YouTube στα κανάλια τους. Για τους πρώτους μήνες, απέτυχαν να ξεπεράσουν το ελάχιστο όριο εσόδων 100 $ που πρέπει να ξεπεράσουν οι δημιουργοί του YouTube πριν αρχίσουν να πληρώνονται. Αλλά στη συνέχεια, στα μέσα του 2017, πήραν το πρώτο τους τσεκ. Από εκεί και πέρα, τα πράγματα άλλαξαν ραγδαία. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα απόκτησε ακολούθους σε όλο τον κόσμο.

Η Άννα, που σχεδιάζει εκδηλώσεις, άρχισε να γράφει σενάρια και να συντονίζει τα προγράμματα γυρισμάτων για τα βίντεο, όπου η κόρη της έπαιζε με κούκλες, εξερευνούσε παιδικές χαρές και άνοιγε «αυγά-έκπληξη αυγά», ανακαλύποντας τα παιχνίδια που κρύβονται μέσα. Ο Γιούρι, ο οποίος ήταν διευθυντής μιας κατασκευαστικής εταιρείας, εγκατέλειψε την καθημερινή του δουλειά και ουσιαστικά έγινε πλήρης εργαζόμενος στο «Like Nastya». Πυκνά οπλισμένα και τατουάζ, ο Γιούρι θα μπορούσε να περάσει για έναν ανόητο σε μια ρωσική μαζική ταινία. Πατέρας και κόρη έχουν αναπτύξει μια ισχυρή κωμική σχέση, στην οποία όπως λέει η ίδια η οικογένεια, οφείλεται η εκπληκτική δημοτικότητά τους.

Ενώ άλλα παιδιά σταρ του YouTube τείνουν να υιοθετούν το δημοφιλές στυλ μιλώντας απευθείας στους θεατές καθώς ανοίγουν παιχνίδια ή κάνουν αγορές σε ένα εμπορικό κέντρο, τα βίντεο στο “Like Nastya” συνήθως περιλαμβάνουν σύντομα επεισόδια. Οι ιστορίες είναι αρκετά απλές για να μπορέσει να τις παρακολουθήσει ένα 3χρονο παιδί.

Κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στη Νοτιοανατολική Ασία το 2017, η οικογένεια συνειδητοποίησε πόσο μακριά είχαν ταξιδέψει τα βίντεό τους. Τα παιδιά τους αναγνώρισαν από το YouTube και τους σταμάτησαν δημόσια. Στη Μαλαισία, ο Γιούρι θυμήθηκε, «Ήρθαν σε εμάς και είπαν: “ Γιατί δεν κάνετε βίντεο και στη γλώσσα μας; Μας αρέσει να σας βλέπουμε”».

Οι Γιούρι και Άννα έψαξαν στο διαδίκτυο βοήθεια για να διαχειριστούν τη νέα τους φήμη και τελικά συνεργάστηκαν με την Baumel. Μαζί με μια ομάδα Ρώσων συναδέλφων, η Baumel διευθύνει τη Yoola, ένα πολυκαναλικό δίκτυο του YouTube με έδρα το Λος Άντζελες, το οποίο ειδικεύεται στη μεγιστοποίηση της προσοχής που δίνεται στους δημιουργούς του YouTube. Μέρος της δουλειάς της Baumel είναι να πάρει ένα ανερχόμενο κανάλι του YouTube από μια χώρα και να ξαναφτιάξει τα βίντεό του για να προσελκύσει τους θεατές σε όλο τον κόσμο. Το κλειδί, λέει, είναι η μεταγλώττιση των βίντεο σε πολλές γλώσσες και η επεξεργασία τους ώστε να ταιριάζει με τις συνήθειες προβολής συγκεκριμένων χωρών.

Πηγή: iefimerida.gr

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES