Υπάρχουν και κάποια μικρά tips που αξίζει να τα έχουμε στο μυαλό μας αν θέλουμε να φαινόμαστε ή όντως να μας βοηθήσουν να αδυνατήσουμε!Για εμένα είναι κανόνας και το λέω κάθε μέρα στην κόρη μου η σωστή στάση του σώματος,δείχνει πραγματικά μια γυναίκα δέκα φορές πιο όμορφη όταν στέκεται στο ύψος της!

Το δεύτερο χιλιοειπωμένο είναι το να πίνουμε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας,δε θα σας πω άλλη μια φορά πόσο πολύτιμο είναι, φαντάζομαι το έχετε ήδη καταλάβει….

Ας δούμε λοιπόν τι άλλο θα μπορούσε να βοηθήσει:

1.Σταθείτε σε όρθια στάση

Η όρθια στάση του σώματος κάνει το κορμί να φαίνεται ακόμη και 2,5 κιλά πιο αδύνατο, σύμφωνα με τους ειδικούς. Βέβαια αν θέλετε να φαίνεστε ακόμη πιο αδύνατοι ένας ιδανικός τρόπος είναι το γνωστό πλέον pilates, που βοηθάει σημαντικά στην καλύτερη στάση του σώματος.

2. Μόδα …αδυνατίσματος

Το σωστό ρούχο μπορεί να «κρύψει» τα περιττά κιλά και να κάνει τη μέση σας να φαίνεται …δαχτυλίδι. Αυτό βέβαια για να το καταφέρετε θα πρέπει να είστε προσεχτικοί στην επιλογή του υφάσματος, άρα λίκρα και ελαστικά είναι απαγορευτικά. Επίσης φορέστε ένα μπλουζάκι, πουκάμισο ή φόρεμα,  το οποίο θα επικεντρώνει την προσοχή οπουδήποτε αλλού εκτός από την κοιλιά. Άλλος ένας έξυπνος τρόπος είναι να καλύψτε τη συγκεκριμένη περιοχή με μία μεγάλη σκουρόχρωμη ζώνη ενώ καλό θα ήταν να διαλέγετε μικρά σχέδια και κάθετες ρίγες σε ότι φοράτε.

3. Κοιμηθείτε μία ώρα νωρίτερα

Για αρχή θα γλιτώσετε τα βραδινά τσιμπολογήματα, που μετανιώνετε το αμέσως επόμενο πρωί. Η σωστή διατροφή, τις σωστές ώρες βοηθούν σημαντικά στο να διατηρήσετε μία επίπεδη, ή σχεδόν επίπεδη κοιλιά. Μία καναδική έρευνα έδειξε ότι ενήλικες οι οποίοι κοιμόνταν κάθε βράδυ 5 με 6 ώρες είχαν 35% περισσότερες πιθανότητες να πάρουν 5 επιπλέον κιλά και ήταν περίπου 60% πιο παχύσαρκοι στην περιοχή της κοιλιάς από αυτούς που κοιμόνταν 7 με 8 ώρες.

4. Νερό αντί για αναψυκτικό

Όσο δροσιστικό και ευχάριστο στη γεύση είναι ένα αναψυκτικό, έστω και αυτά με ελάχιστες θερμίδες, αφήνουν τα «κατάλοιπά» τους στην περιοχή της κοιλιάς. Αντίθετα το «παραδοσιακό» νερό, εμφιαλωμένο ή όχι, ενυδατώνει και σας γλυτώνει από τα περιττά παχάκια. Φροντίστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό τη μέρα, για να διατηρείτε τον οργανισμό σας και την κοιλιά σας σε φόρμα.

5. Τέρμα οι υδατάνθρακες

Εάν αντικαταστήσετε τα γεύματα που περιέχουν υδατάνθρακες με δημητριακά ολικής άλεσης και τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, θα δείτε σύντομα την κοιλιά σας να συρρικνώνεται. Έρευνα του πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια έδειξε ότι όσοι από τους συμμετέχοντες το τήρησαν, κατάφεραν να μειώσουν το πάχος της κοιλιάς δύο φορές περισσότερο από αυτούς που δεν το έκαναν.

6. Ξηροί καρποί για αδύνατη κοιλιά

Η αργιρίνη, ένα αμινοξύ που βρίσκεται σε αφθονία στο καρπούζι, μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους. Σύμφωνα με έρευνα, η προσθήκη της αργιρίνης στη διατροφή ενισχύει την οξείδωση του λίπους και της γλυκόζης ενώ παράλληλα αυξάνει τη μυϊκή μάζα, η οποία συντελεί στο κάψιμο θερμίδων. Επειδή όμως δεν είναι η εποχή του, το συγκεκριμένο αμινοξύ μπορείτε να το βρείτε στα θαλασσινά, τους ξηρούς καρπούς και τα σπόρια.

7. Βάλτε ξίδι στη διατροφή σας

Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την ιαπωνική Ένωση Επιστήμης και Διατροφής, έδειξε ότι οποιοδήποτε ξίδι, συμβάλλει στην καταπολέμηση του πάχους. Στην μελέτη που συμμετείχαν 175 υπέρβαροι Ιάπωνες άνδρες και γυναίκες, αποδείχτηκε ότι όσοι κατανάλωναν ένα ποτό που περιέχει είτε 1 ή 2 κουταλιές της σούπας μηλόξυδο ημερησίως για 12 εβδομάδες είχαν σημαντικά χαμηλότερο σωματικό βάρος και η περίμετρος της μέσης τους μειώθηκε αισθητά από εκείνους που δεν κατανάλωναν καθόλου. Το οξικό οξύ που περιέχεται στο ξύδι, μπορεί να «μεταλλάξει» τα γονίδια που αποκλείουν τις πρωτεΐνες και διασπούν το λίπος.

8. Τρώτε αργά

Όποιος βιάζεται σκοντάφτει και …παχαίνει. Είναι γεγονός ότι υπό καθεστώς πίεσης έχουμε την τάση όλοι να «καταβροχθίζουμε» ακόμη και τα πιο υγιεινά γεύματα. Εάν αντίθετα καταναλώνετε το γεύμα σας σε πιο αργούς ρυθμούς, απολαμβάνοντας κάθε μπουκιά, θα μειώνατε τα επίπεδα κορτιζόνης μαζί με την ποσότητα του φαγητού, κάτι που οδηγεί στην καλύτερη κατανομή του λίπους και όχι στην τελική συσσώρευσή του γύρω από την κοιλιά.

 

 

 

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES

MORE EDITOR'S ARTICLES

Αν πας Λευκάδα πρώτη φορά,προτάσεις για παραλίες,φαγητό και άλλα πολλά!

Αν πας Λευκάδα πρώτη φορά,προτάσεις για παραλίες,φαγητό και άλλα πολλά!

The Mall Athens, η καλύτερη λύση για να περάσει μια ημέρα παρέα με 4 αγόρια!

The Mall Athens, η καλύτερη λύση για να περάσει μια ημέρα παρέα με 4 αγόρια!

Που θα μείνεις που θα φας και που θα κολυμπήσεις στη Κύθνο

Που θα μείνεις που θα φας και που θα κολυμπήσεις στη Κύθνο

Η Έλενα Μποσγανά παίρνει υποτροφία στο Στάνφορντ και το γυναικείο μπάσκετ φωνάζει ΠΑΡΩΝ!

Η Έλενα Μποσγανά παίρνει υποτροφία στο Στάνφορντ και το γυναικείο μπάσκετ φωνάζει ΠΑΡΩΝ!

Βόλτα στο Μοναστηράκι παρέα με τα κορίτσια!

Βόλτα στο Μοναστηράκι παρέα με τα κορίτσια!

Τρεις ηρωίδες στη πρώτη γραμμή της βρετανικής Vogue

Τρεις ηρωίδες στη πρώτη γραμμή της βρετανικής Vogue

Η πρώτη φωτογραφία της Σάρα Καρμπονέρο μετά την περιπέτεια της υγείας της

Η πρώτη φωτογραφία της Σάρα Καρμπονέρο μετά την περιπέτεια της υγείας της

Τι πρέπει να “ξεφορτωθούμε” απο το σπίτι

Τι πρέπει να “ξεφορτωθούμε” απο το σπίτι

Λέω πάντα “ναι” στα παιδιά μου και το απολαμβάνω!

Λέω πάντα “ναι” στα παιδιά μου και το απολαμβάνω!