Οι σούπες είναι το αγαπημένο μας φαγητό κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Είτε απλές, είτε βελουτέ, οι σούπες είναι άκρως θρεπτικές και ένα λατρεμένο φαγητό.

Το esquire.gr μας έδωσε 5 συμβουλές ώστε η γεύση τους να «απογειωθεί»:

Κάτι τραγανό: Αν για κάποιο λόγο έχεις αφαιρέσει εντελώς το ψωμί από τη διατροφή σου, δεν σημαίνει ότι απαραίτητα δεν μπορείς να προσθέσεις κάτι εναλλακτικά τραγανό (αντί των κλασικών κρουτόν) στη σούπα σου. Το στοιχείο αυτό μπορεί να είναι κάποιοι κόκκοι χοντρού, καπνιστού αλατιού ή ακόμη και φρυγανισμένοι ξηροί καρποί, που θα σου δώσουν μία διαφορετική αίσθηση. 

Λίγο τυρί: Το να προσαρμόσεις παρμεζάνα ή πεκορίνο στη σούπα σου είναι πάντοτε μία πολύ καλή ιδέα και προφανώς κάτι που δεν είχες σκεφτεί επαρκώς μέχρι στιγμής. Αρκεί το τυρί να είναι καλοτριμμένο. Το συγκεκριμένο τρικ μπορεί να λειτουργήσει και με οποιοδήποτε άλλο είδος τυριού έχει ξεμείνει στο ψυγείο σου. 

Μία πικάντικη νότα: Υπάρχουν εκατοντάδες πικάντικες και καυτερές σάλτσες που κυκλοφορούν. Η προσαρμογή μίας τέτοιας ουσίας στη σούπα ενισχύει τις γεύσεις και τις εντάσεις. 

Η παραδοσιακή προσέγγιση: Το πυκνό, κρεμώδες και γευστικό παραδοσιακό ελληνικό γιαούρτι μπορεί να παίξει το ρόλο του x-factor, δίνοντας οξύτητες, φρεσκάδα και δροσιά στη σούπα σου. Το μυστικό είναι να βρίσκεται σε θερμοκρασία δωματίου πριν προστεθεί σε αυτή, καθώς υπάρχει πάντοτε ο κίνδυνος να αλλοιώσει εντελώς την υφή της. 

Γιατί όχι μανιτάρια; : Τα μανιτάρια βρίσκονται στην εποχή τους. Επίσης είναι πλούσια σε γλουταμινικό νάτριο, οπότε, γιατί όχι; Μπορείς μάλιστα να τα εντάξεις στη σούπα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείς: Είτε στο ξεκίνημα ώστε να μαγειρευτούν μαζί, είτε -ήδη έτοιμα- κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος ή σαν συνοδευτικό κατά το σερβίρισμα. 

 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES