Ρόδι: Ένα μικρό διατροφικό θαύμα

Guest Editors

Υπάρχει ένα κατακόκκινο φρούτο που κάνει την εμφάνισή του στην καρδιά του φθινοπώρου και μας συντροφεύει σχεδόν για όλο το χειμώνα.

Μιλάμε φυσικά για το ρόδι, αγαπημένο φρούτο , πολύ πλούσιο σε θρεπτικά και αντιοξειδωτικά συστατικά.

1 μικρό ρόδι καλύπτει σχεδόν κατά το ήμισυ τις ημερήσιες ανάγκες σε βιταμίνη C  βιταμίνη C.

Περιέχει επίσης: κάλιο, φυλλικό οξύ και βιταμίνη Κ και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες Παράλληλα οι  περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι το ρόδι έχει ισχυρότατη αντιοξειδωτική δράση, λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς του σε φλαβονοειδή, ταννίνες και ανθοκυανίνες. Τα παραπάνω αποτελούν πολύ ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες.

Αποτέλεσμα της αντιοξειδωτικής δράσης του ροδιού , όπως αυτή φαίνεται από πολυάριθμες έρευνες, είναι η απομάκρυνση των ελευθέρων ριζών και η μείωση του οξειδωτικού στρες των κυττάρων.

Έτσι, η κατανάλωση ροδιού (ως φρούτο ή ως χυμό), μπορεί να δράσει προληπτικά στις παρακάτω καταστάσεις, στα πλαίσια πάντα μιας ισορροπημένης διατροφής.

-Στην αρτηριακή πίεση

-Στην υγιή καρδιαγγειακή λειτουργία

-Στην ομαλή διακύμανση μεταγευματικού σακχάρου (εφόσον εντάσσεται σε συνδυαστικά γεύματα, τα οποία συντάσσονται σε συνεννόηση με τον γιατρό ή τον διαιτολόγο μας)

-Στην πρόληψη έναντι διαφόρων ειδών καρκίνου

 

 

 

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES