Οι 4 συνήθειες που σαμποτάρουν τον ύπνο σας

Υγεία

4moms team , 31-07-2019

Αν νιώθετε κουρασμένοι και πιστεύετε πως σας λείπει ύπνος, τότε είναι πιθανό να «σαμποτάρετε» εσείς οι ίδιοι τον ύπνο σας.

Αρχικά, μην αγχώνετε τον εαυτό σας για την ώρα που πρέπει να σηκωθείτε. Δηλαδή, μην υπολογίζετε πόσος ύπνος σας μένει μέχρι να χτυπήσει το ξυπνητήρι. Αυτός είναι ο ακριβός αντίθετος τρόπος να χαλαρώσετε για να κοιμηθείτε.

Επιπλέον, αφήστε στην άκρη το κινητό και μη σκρολάρετε στα κοινωνικά δίκτυα «για να κοιμηθείτε». Βεβαιωθείτε πως είναι κάπου μακριά και δε θα τσεκάρετε συνέχεια την ώρα ή τις ειδοποιήσεις σας.

Καλό είναι να έχετε το κρεβάτι σας μόνο για ύπνο. Αποφύγετε να εργάζεστε ή να βλέπετε τηλεόραση στο κρεβάτι σας γιατί αυτό δυσκολεύει τη βραδινή σας χαλάρωση.

Τέλος, βεβαιωθείτε πως το Σαββατοκύριακο δε «βγαίνετε» κατά πολύ από τη ρουτίνα ύπνου. Αν πχ. τις καθημερινές ξυπνάτε 8 και τα Σαββατοκύριακα στις 12, τότε είναι λογικό το βιολογικό σας ρολόι να διαταραχθεί και να χάσετε τη μισή εβδομάδα προσπαθώντας να κοιμηθείτε νωρίς.

 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES