“Τώρα θα ζήσεις την καλύτερη εμπειρία της ζωής σου, είναι η πιο όμορφη περίοδος..” Αυτή την φράση την ακούς συχνά στην εγκυμοσύνη, ειδικά τους πρώτους μήνες και αν είναι το πρώτο σου ακόμα περισσότερο γιατί δεν γνωρίζεις τι έρχεται.

Θα συμφωνήσω, είναι μία μοναδική εμπειρία που δεν θα την άλλαζα με καμία άλλη, αλλά… αυτό που κανείς δεν θα σου πει είναι ότι είναι ένας άθλος για το γυναικείο σώμα. Οι αλλαγές και οι απαιτήσεις είναι πολλές από τον οργανισμό σου, το σώμα σου μεταμορφώνεται για να μπορέσει να φιλοξενήσει έναν νέο άνθρωπο, γίνεσαι το σπίτι για αυτό το μικρό πλασματάκι που θα αναπτυχθεί και θα ζήσει μέσα σου για 9 μήνες.

Αυτό σημαίνει πως ίσως έχεις ναυτίες, ζαλάδες και εμετούς. Μπορεί να πονάει η μέση σου και η πλάτη σου, τα χέρια σου και τα πόδια σου μπορεί να μουδιάζουν και να έχεις κράμπες, να νιώθεις την μία στιγμή υπέροχα και σε 10 λεπτά να κλαις και να έχεις νεύρα, να έχεις υπνηλία όλη μέρα ή αυπνιές το βράδυ. Έλλειψη ισσοροπίας, και γενικά μία δυσκολία σε όλη σου την κίνηση και ένα μυαλό να τρέχει από εδώ και από εκεί. Όλο σου το σύστημα συγκεντρώνεται για να εξυπηρετήσει αύτον τον πολύ σημαντικό σκοπό, την δημιουργία ενός ανθρώπου και αυτό σημαίνει ότι το δικό σου σώμα έρχεται δεύτερο.

Ένα υγιές και δυνατό σώμα θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις σε αυτή την απαιτητική περίοδο της ζωής σου. Το μότο μου από την αρχή ήταν Support the Locals”. Πραγματικά ένιωσα πολύ τυχερή που ήμουν ένα δυνατό κορίτσι, με σωστή διατροφή και αρκετή άσκηση στη ζωή μου και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μπορώ να διαχειριστώ το σώμα μου, γιατί το γνώριζα από πριν.

Τι θέλω να πω: Έχουν έρθει αρκετά κορίτσια στα μαθήματα μου μέτα την εγκυμοσύνη τους και η αποκατάσταση τους ήταν αρκετά δυσκολή, (όχι όμως πως δεν γίνεται). Τώρα καταλαβαίνω γιατί πόναγαν, και βλέπω πως θα μπορούσαν να το έχουν διαχειριστεί κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η γιόγκα για παράδειγμα, που είναι το αντικείμενο μου είναι ένας πολύ καλός τρόπος που θα σε βοηθήσει να αποφύγεις πολλά προβλήματα, αλλά και οποιοδήποτε άλλο τρόπο ήπιας άσκησης. Επίσης ο διαλογισμός και οι τεχνικές αναπνοής που είναι και αυτά σκέλη στην πρακτική της γιόγκα θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς πιο ήρεμα και πιο όμορφα αυτή την περίοδο και να την απολάυσεις περισσότερο.  Όλα αυτά φυσικά αφού συμβουλευτείς τον γιατρό σου.

Συμβουλή προς ναυτιλωμένους: Αν δεν έχεις μείνει έγκυος και σκοπεύεις ξεκίνα την γυμναστική! Ξεκίνα έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής με σωστή διατροφή, καθημερινή άσκηση και φρόντισε την στάση του σώματος σου και την αναπνοή σου από πριν.

 Θα σε ευγνωμωνείς!

Στα επόμενα κείμενα θα σου πω μερικές ασκήσεις για την εγκυμοσύνη, μέχρι τότε “Support the Locals”

XXX

Μαριάννα

 

Μαριάννα Θυμιάκη
Μαριάννα Θυμιάκη
Γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES