Δίαιτα το καλοκαίρι ;

Διατροφή

 

Στο άκουσμα και μόνο αυτής της “περιοριστικής” φράσης, αρχίζεις να χάνεις την διάθεσή σου. Σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει αυτό να συμβεί, καθώς δικαιούσαι να χαλαρώσεις και να απολαύσεις τις διακοπές σου και τις χαλαρές στιγμές σου, όσο καλύτερα μπορείς.

Ωστόσο, χωρίς να πιέζεις τον εαυτό σου και χωρίς να ξεκινήσεις απαραίτητα μέσα στο καλοκαίρι κάποιο απόλυτα εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο, δώσε απλά στον οργανισμό σου μία ώθηση, ώστε να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σου και να μην δεις την ζυγαριά να ανεβαίνει μέσα στο καλοκαίρι.

Με τις παρακάτω συμβουλές, κάνε τις σωστές διατροφικές συνήθειες, παιχνίδι.

Πες “όχι” στο τσιμπολόγημα και ένα μεγάλο ΝΑΙ στα μικρά, συχνά και ελαφριά γεύματα.

Μην ξεχνάς το νερό. Απλώς, όπου κι αν είσαι φρόντισε να ανανεώνεις το μπουκαλάκι με το νερό σου.

Απόφυγε τα αναψυκτικά, απόλαυσε κάποιο Ice tea χωρίς ζάχαρη ή πιες τον αγαπημένο σου καφέ με λιγότερη ζάχαρη από ότι συνήθως ή αντικατάστησε την με κάποιο φυσικό γλυκαντικό ή με ζάχαρη ανθών καρύδας.

Κάθε φορά, που θες γλυκό, δοκίμασε να φας 1 φρούτο. Πολύ απλά οι συνολικές φορές που τελικα θα επιλέξεις το γλυκό, θα είναι λιγότερες.

Απλά κινήσου. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία του ότι δεν είσαι όλη μέρα στο γραφείο ή στο αυτοκίνητο και περπάτησε περισσότερο, κάνε μία επιπλέον βόλτα με τα πόδια, νοίκιασε ένα ποδήλατο ή κολύμπα λίγα λεπτά παραπάνω.

Δοκίμασε αυτό το καλοκαίρι να διατηρήσεις σταθερό το βάρος σου, έστω και με κάποιες διατροφικές “ ατασθαλίες”. Δεν είναι δύσκολο… το μόνο που θα κάνεις είναι να προσέχεις μόνο τα παραπάνω μέσα στην ημέρα.

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES