Δημητριακά: 3 λάθη που σε παχαίνουν

Διατροφή

4moms team , 13-06-2019

Τα δημητριακά με γάλα ή κάποιο φυτικό ρόφημα, θεωρούνται ένα υγιές γεύμα, ωστόσο υπάρχουν τρία συνηθισμένα λάθη που όταν τα κάνουμε, τα δημητριακά μπορεί να μας παχύνουν.

Η ώρα: Τα δημητριακά πρέπει να τρώγονται το πρωί ή πριν από άσκηση. Οι διατροφολόγοι τα θεωρούν πλήρες γεύμα, καθώς ένα μπολ δημητριακών μπορεί να αγγίξει και τις 400 θερμίδες.

Η ποσότητα: Είτε είναι βρώμη, είτε μούσλι, είτε δημητριακά, η ποσότητά του δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 3-4 κουταλιές της σούπας.

Οι προσθήκες: Όταν βάζεις μέσα σε ένα μπολ δημητριακών, κακάο, ζάχαρη, φρούτα, ακόμη και πολύ μέλι, τότε σταματά να γίνεται υγιεινό καθώς είναι μεγάλη η θερμιδική του αξία. Επέλεξε κάποια δημητριακά που έχουν ήδη σοκολάτα ή φρούτα μέσα και πρόσθεσε απλά το γάλα ή το ρόφημα της αρεσκείας σου.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES