Μία από τις συνήθειες που πρέπει να περιορίσεις ή καλύτερα να διαχειριστείς είναι ο καφές.

Μου αρέσει πολύ ο καφές και ήταν κάτι που θα μου στοίχιζε αν τον έκοβα. Προσπάθησα τις πρώτες μέρες να τον αντικαταστήσω με τσάι αλλά με την απουσία του έκαναν την εμφάνιση τους και οι πονοκέφαλοι και αυτό για την δική μου περίπτωση ήταν ανυπόφορο.

Επειδή όμως συνέχιζα να εργάζομαι και να κάνω τα μαθήματα μου, ήθελα να είμαι λειτουργική.

Έτσι έψαξα στο internet και βρήκα το παρακάτω πινακάκι που δίνει την περιεκτικότητα σε καφεϊνη σε όλα τα ροφήματα και έτσι συνεχίζω να απολαμβάνω την αγαπημένη μου συνήθεια με μέτρο! Η προτεινόμενη ποσότητα σε πρόσληψη καφείνης ημερησίως είναι 200mg.

 

Ρόφημα                                                                             Καφείνη

Καφές Φίλτρου 200ml                                                      140mg

Freddo Capuccino/Espresso 200ml                                120mg

Ελληνικός Διπλός 140ml                                                   115mg

Στιγμιαίος Ζεστός 200ml                                                   110mg

Φραπέ 200ml                                                                      106mg

Ενεργειακό ποτο 250ml                                                    90mg

Milkshake 300ml                                                                80mg

Ελληνικός μονός 85ml                                                      70mg

Cappuccino 150ml/espresso 30ml                                 60mg

Mαύρο Τσάι 150ml                                                           40mg 

Αναψυκτικά τύπου Cola 250ml                                       40mg

Πράσινο Τσάι 150ml                                                         32mg

Ρόφημα σοκολάτας με νερό 200ml                               4mg

Όπως βλέπεις η καφείνη κρύβεται και σε άλλα ροφήματα, απόλαυσε αλλά με μέτρο γιατί δεν είσαι μόνη σου!

 

Xxx

Μαριάννα

Μαριάννα Θυμιάκη
Μαριάννα Θυμιάκη
Γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES