Αν ακολουθείτε κάποια συγκεκριμένη διατροφή ή αν απλά θέλετε να βελτιώσετε την υγεία σας, υπάρχουν 5 superfoods, τα οποία είναι πλούσια σε υδατάνθρακες με σημαντικά οφέλη στην υγεία.

Όπως μας πληροφορεί το bovary.gr, τα καρότα, οι μπανάνες, τα κάσιους, η βρώμη και οι φακές είναι αυτά που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή μας:

Καρότα: Τα λαχανικά πρέπει να υπάρχουν σε κάθε διατροφή. Μειώνουν το κίνδυνο χρόνιων ασθενειών καθώς περιέχουν φυτικές ίνες και φυτοθρεπτικά συστατικά. Τα καρότα έχουν Β καροτίνη, το αντιοξειδωτικό της βιταμίνης Α, που υπόσχεται υγεία στα μάτια και το δέρμα και βοηθά στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού.

Βρώμη: Τα προϊόντα ολικής άλεσης όπως η βρώμη περιέχουν διαλυτές φυτικές ίνες, που είναι απαραίτητες για την υγεία της καρδιάς και μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Η βρώμη περιέχει ακόμη πρωτεΐνη και σημαντικά μεταλλικά στοιχεία όπως σίδηρο, φολικό οξύ και μαγνήσιο.

Μπανάνες: Το αμυλούχο αυτό φρούτο είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες. Παρέχουν κάλιο, βιταμίνη Β6 και φυτικές ίνες. Οι μπανάνες ακόμη λειτουργούν ως πρεβιοτικά, δηλαδή τροφές για τα καλά βακτήρια του εντέρου.

Φακές: Τα όσπρια όπως οι φακές είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, μεταλλικά στοιχεία ως ο χαλκός, το μαγγάνιο, ο ψευδάργυρος και ο φώσφορος. Βασίζονται σε φυτικά συστατικά.

Κάσιους: Οι ξηροί καρποί περιέχουν υδατάνθρακες, εκτός από υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη. Έχουν λιπαρά οξέα Ω3 ενώ μειώνουν την κακή χοληστερόλη.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES