Αν η άσκηση ανήκει ήδη στον τρόπο ζωής σου τότε το πιο πιθανό είναι πως τελευταία έχεις ακούσει πολλά για τη σημασία των foam rollers. Κάποιοι το χρησιμοποιούν για αποθεραπεία ενώ κάποιοι άλλοι έχουν ενσωματώσει το πανέξυπνο αξεσουάρ στο ίδιο τους το workout.

Το foam roller είναι ένας μαλακός κύλινδρος που λειτουργεί ως «πλάστης» για τους μύες σου, μαλακώνοντας και αποσυμφορίζοντας την ένταση που έχουν συσσωρεύσει κατά τη διάρκεια της ημέρας ή της άσκησης.  

Αυτό όμως το «μαγικό» αξεσουάρ μπορεί, πέρα από ανακούφιση, να σου προσφέρει και την πολύτιμη βοήθεια που χρειάζεσαι για να μεγιστοποιήσεις το workout σου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις το foam roller πριν από την προπόνησή σου, με τον ίδιο τρόπο που κάνεις πάντα.

Η διαδικασία αυτή, που ονομάζεται «νευροπροετοιμασία» ζεσταίνει τους μύες σου με σκοπό να τους χαλαρώσει εντελώς. Έτσι όταν τελικά ξεκινάς την προπόνησή σου μπορείς να τους αξιοποιήσεις στο μέγιστο. Αυτός δεν είναι όμως ο μόνος λόγος που η χρήση του foam roller πριν τη γυμναστική συστήνεται. «Πέρα από προετοιμασία των μυών, η ίδια διαδικασία αυξάνει την κυκλοφορία, μειώνει την ένταση και προετοιμάζει το νευροσκελετικό σύστημα οδηγώντας το παρασυμπαθητικό σύστημα στη μεγιστοποίηση της κίνησης» εξηγεί ο Dariusz Stankiewicz και η Corinne Croce, η ομάδα πίσω από το training studio Body Evolved στην Νέα Υόρκη.  

 Την επόμενη φορά που θα ετοιμαστείς για το συνηθισμένο σου workout, μη διστάσεις να αφιερώσεις 5 λεπτά στο foam roller σου και, εμπιστέψου μας, θα εκπλαγείς.

 

Πηγή: lifo.gr 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES