Η τεχνική χαλάρωσης «4-7-8» που σε βοηθά να κοιμηθείς πιο γρήγορα

Υγεία

4moms team , 18-04-2019

Αν έχεις πρόβλημα στον ύπνο, τότε μπορείς να δοκιμάσεις τη γνωστή τεχνική «4-7-8». Η τεχνική αυτή βασίζεται σε αναπνοές και βοηθά την καρδιά να χαμηλώσει τους παλμούς της αλλά και εσάς να χαλαρώσετε.

Η τεχνική είναι απλή αλλά αποτελεσματική, καθώς βοηθά την σωστή οξυγόνωση του εγκεφάλου και ολόκληρου του σώματός σας, χαρίζοντάς σας την πολυπόθητη ηρεμία και χαλάρωση πριν από τον ύπνο.

Η μέθοδος:

– Εισπνεύστε από τη μύτη για 4 δευτερόλεπτα

– Κρατήστε την αναπνοή σας για 7 δευτερόλεπτα

– Εκπνεύστε αργά επί 8 δευτερόλεπτα

Συγκεντρωθείτε απόλυτα στην άσκηση και εφαρμόστε την τρεις φορές.

Επαναλάβετε τη διαδικασία τρεις φορές και θα δείτε ότι αμέσως θα κοιμηθείτε. 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES