Άσκηση για τα  επάνω βλέφαρα    
Μια περιοχή που χρειάζεται άσκηση όταν το δέρμα αρχίζει να πέφτει.   
Ανοίγετε και κλείνετε τα μάτια μερικές φορές  την ημέρα  όσο το δυνατόν  πιό αργά ,για να τονώσετε την κυκλοφορία. Η άσκηση  γίνεται χωρίς να κουνάτε το κεφάλι, κινόντας τα βλέφαρα πολύ αργά προς τα επάνω τρείς φορές και στην συνέχεια πρός τα κάτω αργά για άλλες τρείς φορές. Στη συνέχεια, προσπαθήστε να τα κλείσετε, σουφρώνοντάς τα σαν να θέλετε να  κοιτάξετε την μύτη σας. Κρατήστε έτσι για 2 δευτερόλεπτα  και επιστρέψατε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 3 φορές. 
 
Άσκηση για κάτω από τα μάτια    
Σουφρώνετε τα μάτια σας  σαν να κοιτάτε την μύτη και κρατάτε για 2 δευτερόλεπτα αφήνοντας  πολύ αργά  προς το μέρος των κροτάφων. Πρέπει να αισθάνεστε την κίνηση. Επαναλάβετε 3 φορές.   

Λείανση  για κάτω από τα μάτια    
Με μικρό κουταλάκι και αφού έχετε λιπάνει την περιοχή ,αρχίζοντας από την εσωτερική γωνία του ματιού πιέζετε ελαφρά, χωρίς να τραβάτε το δέρμα και συνεχίζετε πιέζοντας διακεκομμένα και συνεχίζετε προς την εξωτερική γωνία. Επαναλάβετε 3 φορές.   
 
Άσκηση για τον λαιμό    
Με κλειστό στόμα, σηκώστε το κεφάλι σας αργά προς την οροφή, κρατειθείτε σε αυτήν την θέση μετρώντας μέχρι το 8. Πολύ αργά γυρίστε στην αρχική σας θέση και στην συνέχεια πάλι πολύ αργά γυρίστε δεξιά και αριστερά. Επαναλάβετε την άσκηση 3 φορές.   

Λείανση για τον λαιμό    
Με μεγάλο κουτάλι που έχετε υγράνει πολύ καλά, η περιοχή του λαιμού χρειάζεται και πολύ καλή ενυδάτωση και καλή ύγρανση του κουταλιού, λειαίνεται από την βάση του λαιμού και προς τα πάνω και μετά πλαγίως αριστερά δεξιά μέχρι το σαγόνι. Επαναλάβετε 3 φορές.   
 
Άσκηση για οριζόντιες γραμμές στο μέτωπο    
Τοποθετήστε τα χέρια σας  στο μέτωπο και με απαλές και διακεκομένες κινήσεις πιέζετε ελαφρά προς τα μέσα και προς τους κροτάφους .   

Λείανση  για οριζόντιες γραμμές στο μέτωπο    
Με μεγάλο κουτάλι που έχετε υγράνει “σιδερώνετε” τις γραμμές ίσια και πρός τα έξω, μετά ίσια και πρός τα πάνω. Επαναλάβετε 6 φορές. 
Άσκηση για την περιοχή μεταξύ των φρυδιών    
Με αυτήν την άσκηση θα καλυτερεύσουμε τις γραμμές ανάμεσα στα φρύδια.   
Κρατήστε το επάνω μέρος της μύτης με τα δύο πρώτα δάκτυλα του κάθε χεριού σας και από τις δύο πλευρές της μύτης .Πιέστε ελαφρά πρός τα έξω και πρός τα πάνω. Επαναλάβετε 3 φορές    

Λείανση για την περιοχή μεταξύ των φρυδιών   
Με πολύ μικρό κουταλάκι που υγραίνετε συχνά όπως πάντα στην λείανση ,πιέστε ελαφρά από το μέσο της μύτης και ως τις γραμμές που δουλεύετε και λίγο έξω από αυτές . Επαναλάβετε 3 φορές.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES