Τι να προσέξω στα γάλατα φυτικής προέλευσης

Guest Editors

Στην αγορά πλέον , βρίσκουμε πληθώρα γαλακτοκομικών ροφημάτων φυτικής προέλευσης , τα οποία για κάποιους αποτελούν πρώτη επιλογή, είτε λόγω δυσανεξίας της λακτόζης, η οποία περιέχεται στα ζωικής προέλευσης γάλατα, είτε απλά επειδή τείνουν να αποτελούν μια τάση της εποχής.

Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο, πως τα φυτικά γάλατα είναι κατάλληλη επιλογή για:

-όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη

-όσους έχουν αλλεργία στην καζεϊνη

-για όσους λόγω αυξημένων λιπιδίων πρέπει να αποφεύγουν τα ζωικά λιπαρά και τα πολλά ζωικά γαλακτοκομικά.

-όσους ακολουθούν vegan διατροφή

Ωστόσο για να αποτελούν όντως μια υγιεινή εναλλακτική επιλογή, προσοχή στα εξής:

  • να είναι άγλυκα, χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή άλλα πρόσθετα σάκχαρα
  • να είναι εμπλουτισμένα με Ca και vit D, καθώς σε περίπτωση που δεν καταναλώνουμε τυριά σε επαρκείς ποσότητες, τίθεται θέμα έλλειψης ca και μειωμένης οστικής απορρόφησης του
  • να είναι από βιολογικά συστατικά χωρίς γενετικά τροποποιημένες ουσίες

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES