Πόση ώρα πρέπει να κάνεις διάλειμμα για φαγητό και γιατί ωφελεί την υγεία σου

Υγεία

Πλέον, είναι και επιστημονικά τεκμηριωμένο πως πρέπει να κάνεις διάλειμμα για φαγητό κατά τη διάρκεια του ωραρίου σου. Όπως αναφέρουν οι επιστήμονες, σε χαλαρώνει και σε κάνει πιο παραγωγικό, ενώ παράλληλα και πιο υγιή, καθώς τρως ήρεμα το φαγητό σου αντί να βιάζεσαι γιατί κοιτάς την οθόνη του υπολογιστή σου.

Μάλιστα, πήγαν ένα βήμα παραπέρα, καθώς υπολόγισαν και την ώρα που πρέπει να έχεις ανάλογα με τον χρόνο που δουλεύεις.

Αν δουλεύεις 6 έως 9 ώρες την ημέρα, χρειάζεσαι περίπου μισή ώρα διάλειμμα κάθε ημέρα. Αν οι ώρες σου είναι πάνω από 9, τότε χρειάζεσαι ακόμη 15 λεπτά. Ο χρόνος αυτός υπολογίζεται πλέον του χρόνου που αφιερώνεται στο φαγητό κατά τη διάρκεια της δουλειάς.

Δοκίμασέ το και θα δεις πως θα μειωθεί το εργασιακό σου στρες και θα αυξήσει την παραγωγικότητά σου κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ακόμη μεγαλύτερα είναι τα οφέλη αν το διάλειμμα συνδυαστεί με μια σύντομη βόλτα ή – αν υπάρχει η δυνατότητα – με μερικές διατάσεις ή ασκήσεις χαλάρωσης ώστε να «ξεκουράσεις» το σώμα από την καθιστική στάση.

 

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES