Τι να προσέχω εάν τρώω συχνά έξω!

Διατροφή

 

Εφόσον οι κοινωνικές –  επαγγελματικές υποχρεώσεις απαιτούν τις συχνές εξόδους για φαγητό, δείτε τι πρέπει να προσέξουμε ώστε να μην επιβαρυνθούμε από πολλές παραπάνω θερμίδες και κυρίως λιπαρά.

Ως επί το πλείστον,  οι μερίδες εστιατορίων είναι αρκετά μεγαλύτερες από τις αντίστοιχες συνιστώμενες ή προτεινόμενες σε ένα μέσο πρόγραμμα διατροφής. 

  • Επομένως, για να αποφύγει κανείς την επιπλέον ποσότητα θα πρέπει είτε να μοιραστεί την μερίδα του με άλλο άτομο , είτε να καταναλώσει μικρότερη ποσότητα.
  • Εάν η μερίδα είναι κανονικού μεγέθους, τότε μπορεί να καταναλωθεί ολόκληρη αλλά να αποφευχθούν τυχόν τσιμπολογήματα σε επιπλέον (και ίσως και αρκετά πιο λιπαρά ) ορεκτικά ή τυχόν επιπλέον dressings ή dips από βούτυρο.
  • Σε περίπτωση που θέλουμε να δοκιμάσουμε από όλα, χωρίς να περιοριστούμε μόνο στο κυρίως πιάτο, θα ήταν προτιμότερο να ξεκινήσουμε με μία καλή μερίδα πράσινης σαλάτα (με λίγο λαδολέμονο) και στην συνέχεια να γεμίσουμε μία φορά το πιάτο μας από αυτά που έχουμε παραγγείλει στο τραπέζι.
  • Τέλος, προσέχουμε την ποσότητα αλκοόλ. Προτιμάμε πάντα να το καταναλώσουμε μαζί με το γεύμα, για αποφυγή υπογλυκαιμίας και καλύτερα να αραιώσουμε με πάγο ή νερό, ώστε να αποφύγουμε επιπλέον θερμίδες.

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES