Τρία πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να έχεις μαζί σου στη γρίπη και το κρυολόγημα

Υγεία

4moms team , 09-01-2019

Ο πρώτος μήνας του χρόνου είναι και ο πρώτος μήνας της μεγάλης έξαρσης των ιώσεων και της εποχικής γρίπης.

Μέχρι και τον περασμένο μήνα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τα κρούσματα γρίπης κυμαίνονταν σε χαμηλά επίπεδα, ωστόσο από τώρα και μέχρι το Μάρτιο μπαίνουμε στη λεγόμενη υψηλή περίοδο. Εξάλλου, όπως όλοι έχουμε παρατηρήσει, άλλες ιώσεις κυκλοφορούν ήδη και κανείς δεν μπορεί να μας εγγυηθεί ότι δεν θα κολλήσουμε.

Ωστόσο, πάντα υπάρχει τρόπος να προστατευτεί κανείς, για να αποφύγει όσο μπορεί την ίωση.

Οι ειδικοί προτείνουν τρία πράγματα που αν χρησιμοποιείς καθημερινά μπορείς να προφυλαχθείς ή έστω να ανακουφιστείς αν τελικά κολλήσεις.

Ξεκινά με απολυμαντικό χεριών. Διατίθεται σε μικρές συσκευασίες ή σε μαντηλάκια, οπότε μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου και να είσαι σίγουρος ότι έχεις καθαρά χέρια, χωρίς μικρόβια, ακόμη και αν δεν μπορείς να τα πλύνεις με σαπούνι και νερό. Μην παραλείψεις βέβαια να το κάνεις αμέσως μόλις αποκτήσεις πρόσβαση σε βρύση.

Για να έχει αποτέλεσμα η χρήση του απολυμαντικού υγρού, βάλε στην παλάμη σου ποσότητα όση ένα κέρμα των 50 σεντς και άπλωσέ το σε όλη την επιφάνεια. Περίμενε 15 – 20 δευτερόλεπτα για να στεγνώσει και είσαι έτοιμος! Με το ίδιο υγρό και με ένα χαρτομάντηλο μπορείς να απολυμάνεις διάφορα αντικείμενα όπως τα κλειδιά, το τηλέφωνο, το ποντίκι του υπολογιστή στο γραφείο.

Σκόρδο. Μπορείς να το προσθέσεις στη σούπα ή σε κάθε άλλο φαγητό. Το σκόρδο περιέχει φυσικά αντιβακτηριακά συστατικά που μπορούν να σε θωρακίσουν απέναντι στις ιώσεις. Αν δεν σου αρέσει με τίποτα η γεύση του, δοκίμασε τα συμπληρώματα που περιέχουν σκόρδο χωρίς τη χαρακτηριστική γεύση. Αυτά μπορείς να τα έχεις πάντα μαζί σου!

Θερμός. Όταν οι γιατροί μιλούν για την αντιμετώπιση των ιώσεων, μιλούν και για πολλά υγρά. Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού, τον βοηθά να αμυνθεί καλύτερα απέναντι στους «εχθρούς». Έτσι, ένα θερμός με τσάι, ζεστό νερό με λεμόνι ή ακόμη και κοτόσουπα μπορεί να σου φανεί χρήσιμο, ιδίως αν περνάς πολλές ώρες εκτός σπιτιού. Μην ξεχνάς βέβαια και το σκέτο νερό, που είναι ο υπ’ αριθμόν ένα παράγοντας ενυδάτωσης, ενώ απομακρύνει και τις τοξίνες. Αν θες να του δώσεις γεύση, δοκίμασε να προσθέσεις φυσικά μυρωδικά όπως μέντα ή δυόσμο.

 

Πηγή: οnmed.gr

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES